کد خبر : 1772381 | 13 مرداد 1400 ساعت 19:24 | 202.9K بازدید | 21 دیدگاه

چالش حسن‌یزدانی برای شکستن رکورد خیره‌کننده تیلور

دیوید تیلور، حریف حسن یزدانی در مسابقه فینال، یک رکورد ویژه را در اختیار دارد.

چالش حسن‌یزدانی برای شکستن رکورد خیره‌کننده تیلور

به گزارش "ورزش سه"، شاید مدت ها قبل از شروع رقابت های المپیک نیز پیش‌بینی می‌شد که در صورت عدم برخورد حسن یزدانی و دیوید تیلور تا پیش از بازی فینال به یکدیگر، آنها در رقابت پایانی با یکدیگر برخورد کنند؛ اتفاقی که امروز رخ داد و یزدانی و تیلور با غلبه بر رقبای خود راهی فینال شدند تا فردا برای کسب مدال طلا با یکدیگر رقابت کنند.

 

دیوید تیلور به نوعی یک گربه سیاه برای دلاور مرد کشتی ایران محسوب می‌شود. در واقع طی سال های گذشته به ندرت دیده ایم که حسن یزدانی یک کشتی را شکست بخورد اما هر بار که مقابل تیلور به میدان رفته با مشکل روبرو بوده است که امیدواریم نهایتاً فردا این طلسم شکسته شود و نابغه ایرانی بر او غلبه کند و مدال طلا را کسب نماید.

 

 

1630740

 

 

اما چند مورد جالب درباره دیوید تیلور وجود دارد که مهمترین آنها این است که کشتی گیر آمریکایی آخرین بار در نوامبر سال 2016 شکست خورده بود؛ زمانی که در رقابت های جام باشگاه های جهان سال 2016 مغلوب حریف اوکراینی خود شده بود. تیلور از آن زمان تا به حال در 53 کشتی به پیروزی رسیده که 10 برد آن مقابل مدال‌آوران جهان و 4 پیروزی برابر قهرمان های جهان و المپیک بوده است.

 

البته باید به این نکته هم توجه داشت که بیش از دو سال است که کشتی گیر آمریکایی مقابل بهترین های جهان رقابت نکرده است. در واقع آخرین بار در مسابقات جهانی 2018 بود که این اتفاق برای تیلور رخ داد و موفق شد در آن مسابقات مدال طلا را کسب کند. حالا اما یک چالش دشوار برای حسن یزدانی ما مقابل دیوید تیلور وجود خواهد داشت تا بتواند نوار پیروزی های او را بعد از نزدیک به پنج سال قطع کند.

دیدگاه‌ها