کد خبر : 1772382 | 13 مرداد 1400 ساعت 19:25 | 60.5K بازدید | 3 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

فرانک استابلر آلمانی که در یک دیدار نفسگیر در رده‌بندی به برنز رسید با چشمانی اشک‌بار از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرانک استابلر یکی از کشتی‌گیرانی بود که در وزن 67 کیلوگرم سد راه محمدرضاگرایی شد و در یک بازی نزدیک به کشتی گیر ایران در یک چهارم نهایی باخته بود.

 

1631005

 

استابلر که به لطف صعود گرایی به فینال به جدول مسابقات برگشته بود در شانس مجدد مقابل دیگر حریف گرایی مبارزه کرد که در نهایت در یک بازی نزدیک پنج بر چهار کشتی گیر گرجستانی را شکست داد و به مقام سومی رسید و برنز این مسابقات را به گردن آویخت.

 

1631006

 

استابلر در سال ۲۰۱۶ میلادی در المپیک ریو در وزن ۶۶ کیلو حاضر بود که در یک چهارم از کشتی‌گیر صربستانی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در اولین مرحله شانس مجدد به اینوئه توموهیرو کشتی‌گیر ژاپنی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما این کشتی گیر این بار کار نیمه تمام ریو را تمام کرد و از شانسی که به او رو کرده بود نهایت استفاده را برد.

 

1631004

 

این ورزشکار آلمانی پس از پیروزی در حالی که روی پاهایش بند نمی‌شد و اشک شوق می‌ریخت کفش‌هایش را در آورد و وسط میدان کشتی گذاشت تا به این سبک از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده باشد. خداحافظی با مدال المپیک می‌تواند بهترین خاطره این کشتی‌گیر که سه طلای جهانی دارد، باشد.

 

عکس‌ها:فرشاد عباسی

دیدگاه‌ها