کد خبر : 1772386 | 13 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

پایان تعطیلات؛ بازگشت مسی به بارسلونا برای تمدید؟

برخی منابع از احتمال اعلام تمدید قرارداد بارسلونا با لیونل مسی در روز پنج‌شنبه خبر داده‌اند.

پایان تعطیلات؛ بازگشت مسی به بارسلونا برای تمدید؟

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر مشکل اصلی بارسلونا برای ثبت قرارداد جدید با لیونل مسی این است که لالیگا برای میزان هزینه های هر باشگاه در طول یک فصل محدودیت هایی قائل می شود؛ موضوعی که عقد قرارداد جدید با فوق ستاره آرژانتینی را برای بارسا به اتفاقی مشکل تبدیل کرده است.

 

از طرفی قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به پایان رسیده و نگرانی های زیادی در این مورد وجود دارد؛ این در حالی است که رئیس بلوگرانا یعنی خوان لاپورتا بارها صحبت های خوش بینانه ای را در مورد تمدید قرارداد با برنده شش باره توپ طلا مطرح کرده است اما در عین حال هنوز هیچ اتفاق جدی و رسمی در این‌باره رخ نداده است.

 

 

1623205

 

 

اما حالا به نظر می‌رسد که امیدها برای تمدید قرارداد با لیونل مسی به اوج خود رسیده است و حتی برخی گزارشات حاکی از آن است که توافقاتی نیز در این زمینه حاصل شده است. در همین راستا لاونگاردیا ادعای قابل توجهی را مطرح کرده و مدعی شده که باشگاه کاتالانی می خواهد فردا به شکل رسمی تمدید قرارداد با لیونل مسی را اعلام کند؛ البته این خبر هنوز توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده و باید دید که این ادعا تا چه میزان جدی است.

 

همچنین گفتنی است که لیونل مسی امروز به تعطیلات خود را در منطقه تفریحی ایبیزا پایان داد و لحظاتی پیش به بارسلونا رسید و همین موضوع می‌تواند شایعات پیرامون احتمال تمدید قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی را افزایش دهد بنابراین اصلاً هم بعید نیست که بارسلونا فردا این مسئله را به شکل رسمی اعلام کند.

 

 

1631110

 

 

از طرف دیگر لالیگا امروز خبر از توافق با بنیاد سرمایه گذاری ورزشی "CVC" به ارزش 2.7 میلیارد یورو داد. این بنیاد در فرمول 1 نیز حضوری فعال دارد؛ در واقع این قرارداد باعث می‌شود که پول زیادی به بارسلونا تزریق شود که این موضوع می‌تواند دغدغه مالی این باشگاه برای تمدید قرارداد با فوق ستاره آرژانتینی را هم از بین ببرد.

دیدگاه‌ها