کد خبر : 1772388 | 13 مرداد 1400 ساعت 20:01 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

صحبت‌های حاشیه‌ای بماند به وقتش!

خداحافظی مسعود شجاعی با تراکتور(عکس)

کاپیتان سه سال اخیر تراکتور پایان همکاری‌اش با این باشگاه را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی سه سال قبل پر سروصداترین نقل و انتقال فوتبال ایران را با پیوستن به تراکتور رقم زد، اما در اواخر لیگ بیستم و پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، به طرز عجیبی در تمرینات این تیم شرکت نکرد که دلیل آن هنوز هم مشخص نیست.

 

در شرایطی که شجاعی طی ماه‌های اخیر سکوت کرده، اما گفته می‌شود او و اشکان دژاگه بخاطر عدم پرداخت مطالبات به موقع و بی‌تعهدی بیش از حد توسط باشگاه توسط تصمیم به قطع همکاری کرده‌اند و همراه این تیم نبوده‌اند.

 

اکنون مسعود شجاعی با انتشار پیامی که متن آن را در زیر می‌خوانید، اعلام کرد دیگر در تراکتور حضور نخواهد داشت و البته همچنان موضع سکوت را در پیش گرفته است:

 

«عرض سلام و احترام دارم خدمت همه هموطنان به‌ویژه مردم تبریز و هواداران تیم بزرگ تراکتور. می‌خواستم تشکر و قدردانی کنم از حمایت‌ها، محبتها و مهمان‌نوازیتان.


همچنین سپاسگزارم از‌همه همبازیان، مربیان دلسوز و دوستانی که در مجموعه تراکتور خالصانه برای موفقیت تیم تلاش می‌کردند.


نزدیک به سه سال با هم خندیدیم و‌ اشک ریختیم، روزهای سختی را پشت‌ سر گذاشتیم ولی با اتحاد همبستگی مثال‌زدنی باز هم روزهای خوب و‌خوش را درست کردیم و همه این‌ها شد خاطرات فراموش نشدنی که ‌با هم داشتیم و به یادمان ‌می‌ماند.


از شما عزیزان، همیشه مهربانی و علاقه خالصانه به تیم‌تان در ذهن و قلبم باقی خواهد ماند، امیدوارم که هرچند کم ولی توانسته باشم‌ حتی برای لحظه‌ای خوشحال‌تان کرده باشم.
داستان دوست داشتن و علاقه دو طرفه ما موقتا به پایان رسید و متاسفم که نتوانستم چند ماه اخیر را هم در خدمت تیم و شما باشم. همیشه سعی کردم که انسان با شرفی باشم و با تمام وجودم برای پیراهنی که بر تن می‌کنم، بجنگم و به هر قیمتی به کاری تن ندهم.


صحبت‌های حاشیه‌ای و‌ خارج از مستطیل سبز هم بماند به وقتش.»

 

1631014

دیدگاه‌ها