کد خبر : 1772395 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:00 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

نقش پررنگ دو بازیکن در گلزنی گل‌گهر(عکس)

تیم فوتبال گل گهر در وقت‌های تلف شده نیمه اول دیدار برابر استقلال به گل اول مسابقه دست یافت.

به گزارش " ورزش سه"، یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان گل گهر طی فصلی که گذشت و سورمه ای پوشان سیرجانی به مقام پنجم لیگ برتر دست یافتند، سعید صادقی بوده که حالا در جام حذفی هم اثرگذاری خود را به اثبات رساند. 


صادقی که با نفوذهای خود چندین مرتبه سمت راست خط دفاعی استقلال را به خطر انداخته بود، روی صحنه منجر به گل، با پاس خوبی که به سمت راست زمین داد، توپ را از شلوغی خارج کرد و این توپ درنهایت به آرمین سهرابیان رسید و این مدافع پیش تاخته موفق شد یک ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسب برای تیمش به دست بیاورد.


زننده این ضربه ایستگاهی برخلاف بسیاری از ضربات شروع مجدد گل گهری‌ها، اینبار به جای احمدرضا زنده روح، سعید صادقی بود و این بازیکن با یک کات درون پای خوب، توانست سیدحسین حسین سنگربان استقلال را به دردسر بیندازد و او دفع اشتباهی به محوطه جریمه داشت.


در ریباند این امین پورعلی بود که بدون درنگ با پای راست به صورت سر ضرب به توپ ضربه زد و دروازه استقلال را باز کرد تا همینطور که در تصاویر می بینید، تیمش را با پیروزی به رختکن ببرد.


دیدار دو تیم استقلال و گل گکهر در نیمه دوم به دقیقه 58 رسیده و با همین گل در جریان است. برنده این دیدار یکی از فینالیست های مسابقات جام حذفی فوتبال  ایران خواهد بود.

 

1631027

 

1631028

 

1631029

دیدگاه‌ها