کد خبر : 1772400 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر:

می خواهم این فصل گل های بیشتری برای چلسی بزنم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی، می‌گوید که یکی از مشکل های او در فصل اول حضور خود در این تیم مسائل رسانه ای بوده است.

می خواهم این فصل گل های بیشتری برای چلسی بزنم

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان گذشته به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

 

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت اما باز هم در طول فصلی که گذشت انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی های او در امر گلزنی مطرح شد.

 

 

1594812

 

 

ستاره آلمانی حالا در مصاحبه ای اعتراف کرده که در فصل اول حضور خود در چلسی با رسانه‌ها مشکل داشته است. او گفت: "من فکر می‌کنم که مهمترین چیز در فوتبال این است که سطح ذهنیت خود را بالا نگه دارید. امروزه رسانه ها بزرگتر و بزرگتر می شوند. البته وقتی خوب بازی می کنید قهرمان همه جا هستید اما وقتی بد بازی می کنید داستان کاملاً متفاوت است.

 

شما باید از آن دور شوید و روی فوتبال خود تمرکز کنید. این همیشه آسان نیست زیرا شما رسانه ها را در موبایل خود دارید؛ رسانه هایی که همیشه در اطرافتان هستند و می توانند چیزی را به نمایش بگذارند که می توانید مشاهده کنید. اما شما باید خود را از این فضا دور نگه دارید و فقط به فوتبال فکر کنید."

 

 

1606056

 

 

ورنر در مورد رقابت های فصل پیش رو نیز گفت: "ما می‌خواهیم در این فصل حداقل یک عنوان به دست بیاوریم و فرقی نمی‌کند که کدام باشد. بهترین چیز کسب دوباره لیگ قهرمانان اروپا است اما لیگ برتر انگلیس نیز هدف بزرگی محسوب می‌شود. اما بصورت جداگانه در مورد خودم می خواهم که گل های بیشتری برای چلسی به ثمر برسانم."

دیدگاه‌ها