کد خبر : 1772407 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:35 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مازیار - نکونام؛ جنگنده‌‎های سابق در سودای فینال (عکس)

هافبک دفاعی‌های سابق استقلال و پرسپولیس اکنون به عنوان سرمربی به دنبال این هستند تا تیم‌های خود را به فینال جام حذفی برسانند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد و ملوان بندرانزلی در استادیوم فولادآره‌نای اهواز برگزار کننده دیگر دیدار نیمه نهایی جام حذفی هستند تا به دنبال صعود به فینال این رقابت‌ها باشند.

 

جواد نکونام و مازیار زارع به عنوان سرمربیان دو تیم که سابقه حضور در تیم ملی  و تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارند، اکنون در رقابتی جذاب برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند و باید دید در نهایت تفکرات کدامیک از آنها برای صعود به فینال اثرگذار خواهد بود.

 

ملوان که گذشته قابل توجهی در جام حذفی دارد، بعد از ناکامی در این فصل لیگ آزادگان برای صعود، اکنون امیدوار است بتوانند با حضور در فینال یک اتفاق ویژه را رقم بزند. آخرین بار که یک تیم از دسته پایین تر راهی فینال شده بود داماش گیلان بود که در همین ورزشگاه مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در نهایت با شکست کار را مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ پایان داد.

 

نکونام که فصل گذشته تیمش را به لیگ قهرمانان آسیا رسانده، امیدوار است بعد از ناکامی در لیگ برای تکرار دوباره این اتفاق، با صعود به فینال بتواند بار دیگر سهمیه آسیایی تیمش را مسجل کند و پایانی قابل احترام شکل دهد.

 

1631038

دیدگاه‌ها