کد خبر : 1772412 | 13 مرداد 1400 ساعت 21:52 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

خشم هواداران اینتر از شایعات جدایی لوکاکو (عکس)

به نظر می‌رسد که هواداران اینتر اصلاً دوست ندارند ستاره بلژیکی خود یعنی روملو لوکاکو را از دست بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، از مدت ها قبل مشخص شده بود که باشگاه اینتر با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند؛ موضوعی که باعث شد آنتونیو کونته بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل فوق‌العاده با نراتزوری و فتح اسکودتو با این تیم تصمیم به جدایی بگیرد؛ اما این پایان کار نبود و پس از کونته یکی از ستاره های تاثیر گذار اینتر یعنی اشرف حکیمی نیز از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست.

 

هواداران اینتر از جدایی اشرف حکیمی بسیار ناراحت شده بودند اما باشگاه این وعده را به آنها داد که دیگر ستاره بزرگ را به فروش نخواهد رساند. با این وجود طی روزهای گذشته اخبار پیرامون انتقال احتمالی روملو لوکاکو به چلسی قوت گرفته و گفته می شود که سران نراتزوری در صورت دریافت پیشنهاد خوب، اجازه جدایی این ستاره بلژیکی و انتقال او به استمفورد بریج را صادر خواهند کرد.

 

اما به نظر می‌رسد که شایعات جدایی روملو لوکاکو از اینتر اصلاً به مذاق هواداران این تیم خوش نیامده است چراکه هواداران افراطی نراتزوری امروز بنری بزرگ را خارج از مقر باشگاه در میلان نصب کردند که روی آن نوشته شده بود: "خطاب به باشگاه، مراقب باشید. وعده ها باید عملی شوند."

 

 

1631057

دیدگاه‌ها