کد خبر : 1772420 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:17 | 64.3K بازدید | 6 دیدگاه

از این پس قبل از بازی بگویند من چه رنگی بپوشم

طعنه مجیدی: مربیگری علاوه بر عشق، علم می‌خواهد!

سرمربی استقلال می‌گوید با تعویض هایی که انجام داده تیمش شرایط بازی را متفاوت کرده و باعث برد شده است.

طعنه مجیدی: مربیگری علاوه بر عشق، علم می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**با تعویض‌ها، شرایط بهتر شد


بازی بسیار خوب و جانداری بود. هردو تیم برای برد تلاش کردند. من فکر می‌کنم تیم ما در نیمه دوم بهتر بازی کرد. با تعویض هایی که انجام دادیم، روند بازی را طوری پیش بردیم که توانستیم پیروز میدان شویم. 


**از بازیکنان و به خصوص حسینی ممنونم


از بازیکنان ممنونم، خیلی زحمت کشیدند. مخصوصا حسینی که در تایم یک بر صفر یک فرصت استثنایی را از گل‌گهر گرفت و ما را در بازی نگه داشت و اجازه نداد کار سخت‌تر شود.

 

**از فردا برای فینال آماده می‌شویم


هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید از فردا خودمان را آماده فینال کنیم تا بتوانیم قهرمانی را به دست بیاوریم.


**دلیلی برای تعویض قایدی نمی‌بینم


من دلیلی برای تعویض مهدی قایدی نمی‌بینم. او بسیار موثر است و چیزی که از او می‌خواهم انجام می‌دهد. 

 

1631069


**امیدوارم ارسلان در فینال گل بزند


تعویض ارسلان مطهری هم تاکتیکی بود و دوست داشتیم بازیکن دیگری را وارد زمین کنیم و طور دیگری کار کنیم. امیدوارم ارسلان هم بتواند در فینال گلزنی کند.


**مربیگری علاوه بر عشق، علم می‌خواهد


من نظری درباره صحبت‌های آقای قلعه‌نویی ندارم. ولی امروز  نشان دادم برای بردن علاوه بر عشق و صداقت، علم مربیگری هم تاثیرگذار است. 


**از این پس قبل از بازی بگویند چه رنگی بپوشم!


نمی‌دانم قوانین بازی به بازی عوض می‌شود یا موضوع چیز دیگری است. من هر لباسی پوشیدم داور چهارم گفت نور استادیوم به چشم کمک داور می‌افتد و ممکن است او اشتباه کند. دوستان بگویند چه رنگی با نور استادیوم همخوانی ندارد تا داور اشتباه نکند. من در گذشته هم با این ست چند بازی کنار زمین بودم. حالا نمی‌دانم این قانون است یا بستگی به شماره چشم کمک داور دارد.از این به بعد قبل از بازی بگویند ما چه رنگی باید بپوشیم!


**این تیم حفظ شود، مدعی اصلی قهرمانی هستیم


به گذشته فکر نمی‌کنم ولی درباره آینده باید بگویم از مدیران استقلال خواهش می‌کنم این تیم را حفظ کنند و نگذارند بازیکنی جدا شود. اگر این تیم حفظ شود و دو سه بازیکن اضافه شود این تیم را مدعی اول قهرمانی در فصل بعد می‌دانم و مطمئن باشید در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیریم.

دیدگاه‌ها