کد خبر : 1772423 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:19 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

دو نقطه عطف تبریزی مقابل استقلال(عکس)

مرتضی تبریزی چند دقیقه پس از ورود به زمین می‌توانست خیال امیرقلعه نویی را برای شکست استقلال راحت کند، اما به نظر می رسد روزهای دشوار این مهاجم همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی یکی از امیدهای امیرقلعه نویی برای پشت سر گذاشتن استقلال در جام حذفی در نیمه دوم مسابقه بود، اما عملکرد او خیلی با چیزی که سرمربی گل‌گهر در ذهن پرورش می‌داد، فاصله داشت.


مهاجم سابق استقلال در دقیقه 63 جای یکی از بهترین بازیکنان گل گهر در نیمه اول یعنی سعید صادقی وارد زمین شد و سه دقیقه بعد در دقیقه 67 صاحب موقعیتی استثنایی برای افزایش اختلاف تیمش شد ولی ضربه بغل پای فنی او با واکنش بسیار خوب سیدحسین حسینی راهی به تور دروازه پیدا نکرد تا  در دقیقه 74 گل تساوی بازی توسط وریا غفوری رقم بخورد.

 

1631073

 

1631075

 

1631074

 

این موقعیت اول تبریزی است که شوت او با واکنش حسین حسینی به کرنر رفت.

 


تبریزی البته چند دقیقه بعد از گل تساوی استقلال نیز فرصت پیش انداختن تیمش را روی یک ضربه کرنر داشت ولی توپ در شرایطی در شلوغی محوطه جریمه کمی آنطرف تر از تیرک دوم به او رسید که تبریزی نتوانست دید مناسبی داشته باشد و پس از کنترل نامناسبی که داشت، ضربه اش به صورت سانتر به تیرک مخالف رفت تا این موقعیت بسیار خوب گلزنی نیز از دست برود.

 

1631076

 

این هم دومین موقعیت تبریزی که بلافاصله پس از گل تساوی استقلال ایجاد شد ولی تبریزی نتوانست محاسبه خوبی روی محل فرود توپ داشته باشد تا با کمی تعلل این فرصت استثنایی در حالی که حسین حسینی هم در چارچوب قرار ندارد، از دست برود.


تبریزی با امیدهای زیادی برای بازگشت به اوج برای مرتبه دوم شاگرد امیرقلعه نویی شد تا درخششی که در ذوب آهن زیر نظر این سرمربی داشت را تکرار کند ولی سهم او از لیگ بیستم تنها یک گل بود و در دیدار نیمه نهایی جام حذفی هم شب خوبی را مقابل استقلال پشت سر نگذاشت.

دیدگاه‌ها