کد خبر : 1772428 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:28 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

دی مارتزیو تایید کرد؛ لوکاکو‌ خواهان انتقال به چلسی

جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، تایید کرد که روملو لوکاکو خواهان جدایی از اینتر و پیوستن به چلسی شده است.

دی مارتزیو تایید کرد؛ لوکاکو‌ خواهان انتقال به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن دورانی ناامیدکننده در منچستر یونایتد به اینتر پیوست و طی دوران حضور خود در این تیم دوباره توانسته فرم فوق العاده خود را به دست آورد؛ جایی که او در 95 مسابقه برای نراتزوری آمار فوق العاده 65 گل و 16 پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

اما به نظر می‌رسد که یکی از اصلی ترین اهداف چلسی در نقل و انتقالات تابستانی جذب یک مهاجم طراز اول محسوب می شود. در ابتدا گفته شد که قهرمان اروپا به دنبال جذب ارلینگ هالند از دورتموند است اما به طور قطع به خدمت گرفتن ستاره نروژی حداقل در این تابستان کار بسیار دشواری به نظر می رسد چرا که دورتموند بارها تاکید کرده که او به کارش در این تیم ادامه می‌دهد؛ موضوعی که باعث شد لوکاکو به عنوان هدف اول آبی‌های لندن معرفی شود.

 

 

1577304

 

 

 

در همین ارتباط طی روزهای گذشته شایعات در رابطه با انتقال ستاره بلژیکی به چلسی قوت گرفته است. در واقع گزارش ها حاکی از آن بوده که پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی باعث شده که اینتر به رغم مخالفت اولیه، نرم شود و شرایط فروش لوکاکو را بررسی کند.

 

حالا اما جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی، تایید کرده که خود لوکاکو نیز به باشگاه اینتر اعلام کرده که قصد دارد به چلسی ملحق شود. این خبرنگار همچنین مدعی شده بعد از این ابراز علاقه لوکاکو برای پیوستن به چلسی، حالا سران اینتر در تلاش هستند که این بازیکن را با بیشترین مبلغ ممکن که 130 میلیون یورو تخمین زده شده، به فروش برسانند.

دیدگاه‌ها