کد خبر : 1772431 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:31 | 13.4K بازدید | 2 دیدگاه

زنده‌روح: باختیم و نتیجه هم برنمی‌گردد

بازیکن گل گهر می گوید که روی صحنه پنالتی که به سود استقلال اعلام شد دید کافی نداشت و باید دید نظر کارشناسان داوری چه خواهد بود.

زنده‌روح: باختیم و نتیجه هم برنمی‌گردد 

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در حالیکه نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به رختکن رفته بود، در پایان با شکست مقابل استقلال از رسیدن به دیدار فینال بازماند تا رویای آسیایی شدن نماینده سیرجان با امیر قلعه نویی حداقل برای این فصل تعبیر نشود و آنها باید به دنبال کسب سهمیه در فصل بعد باشند.


احمدرضا زنده روح بازیکن گل گهر در پایان این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کنیم و فکر می کنم در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم. اما در نیمه دوم استقلال فشار آورد و فکر می کنم بعضی چیزها از دست ما بازیکنان خارج است. متأسفانه باختیم و به آنها تبریک می گویم.


وی درباره اعلام خطای پنالتی به سود استقلال نیز گفت: حقیقتا من دید کامل نداشتم. همه این صحنه را دیدند و باید ببینیم نظر کارشناسان چه خواهد بود.


بازیکن سیرجانی ها درخصوص ناراحتی قلعه نویی در پایان بازی نیز گفت: نمی توان کاری کرد. ما بازی را باختیم و نتیجه هم برنمی گردد.


زنده روح درباره عملکرد کلی گل گهر در این فصل پاسخ داد: فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم. کیفیت خوبی داشتیم ولی متأسفانه به آن چیزی که باید می رسیدیم، نرسیدیم. همانطوری که گفتم بعضی وقت ها یک سری مسائل از دست ما بازیکنان خارج است.


او در پایان درخصوص اینکه آیا در گل گهر ماندگار است یا خیر گفت: به امید خدا، باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد. من قراردادم تمام شده است.

دیدگاه‌ها