کد خبر : 1772433 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:33 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال و پرسپولیس همیشه طلبکار هستند؛ 

الهویی: با پول جریمه ما حداقل VAR بیاورید

مربی تیم فوتبال گل گهر پس از بازی مانند امیرقلعه نویی به شرایط داوری کشور به شدت حمله کرد.

الهویی: با پول جریمه ما حداقل VAR بیاورید

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر که در جریان دیدار برابر استقلال به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری از زمین مسابقه اخراج شد، در مورد اولین کارت زرد خود که پس از درگیری با نیمکت استقلال دریافت کرد، اینطور توضیح داد: ما به دوستان اعلام کردیم بهتر است آدم ها را به اندازه حدشان در موردشان صحبت کنید. استفاده از واژه های در مورد تیم حریف و بازیکنان حریف درست نیست. به هر حال تمام شد.


الهویی در رابطه با اینکه استقلال نتوانسته به دروازه گل گهر نزدیک شود، گفت: شما در یک روز می توانید اینقدر خوب باشید از نظر فنی که حتی یک موقعیت هم به تیم حریف ندهید. ولی در فوتبال  ایران یک داور می تواند روز خوب شما را خراب کند. امروز هم آقای کاظمی، در کنار آقای خورشیدی و آقای بیژن حیدری که این چند سال این کارها را علیه ما کردند، این کار را تکرار کردند. ممکن است با این حرف ها باز هم کمیته انضباطی من را جریمه کند؛ اما عیبی ندارد ما شدیم منبع درآمد فدراسیون فوتبال. 


او ادامه داد: ما زحمت می کشیم؛ حرص می خوریم و پولمان را به فدراسیون می دهیم. ای کاش فدراسیون حداقل با این پول ها VAR بیاورد تا داوری فوتبال ما درست شود.


الهویی در واکنش به این سوال که چرا تمام اشتباهات به نفع  استقلال و پرسپولیس است، بیان کرد: ببینید شما داوری ها را که ببینید، هر دو این تیم ها از رقبا طلب کار هستند. ولی در واقع تیم هایی که از همه چیز استفاده می کنند، این عزیزان هستند. مثالش آقای خورشیدی بازی پرسپولیس و این بازی آقای کاظمی. باز عرض می کنم احتمالا ما جریمه می شویم، چون استقلال هوادار آورده بود؛ ما جریمه می شویم چون داور پنالتی اشتباه گرفت؛ فقط امیدوارم فدراسیون فوتبال با پول ما سیستم کمک داور ویدئویی را بیاورد تا مشکلات داوری درست شود.

دیدگاه‌ها