کد خبر : 1772439 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:50 | 83.5K بازدید | 23 دیدگاه

ارشا اقدسی؛ درگذشت یک بدلکار دوست‌داشتنی

خبر تلخ امروز درگذشت ارشا اقدسی بدلکار مطرح سینما و تلویزیون ایران بود.

ارشا اقدسی؛ درگذشت یک بدلکار دوست‌داشتنی

به گزارش "ورزش سه"، ارشا اقدسی چهره شناخته شده‌ی در بین مردم ایران پس از حضور همیشگی‌اش در برنامه‌های مختلف تلویزیونی بود. بدلکاری که فرا تر از شغل خود اطرافیان را به واسطه انرژی مثبت و رفتار فوق العاده‌اش مجذوب خود می‌کرد و بی دلیل نیست پس از رخ دادن سانحه‌ای که او را از دنیا برد جامعه هنری چنین عزادار شده است. اوچند روز قبل سر صحنه یک فیلم خارجی در لبنان دچار سانحه‌ای جدی شد و بعدازظهر امروز در شرایطی که امید چندانی به بازگشتش نبود در نهایت در پایتخت لبنان درگذشت. 

 

او در روزهای گذشته در بیمارستان بیروت بستری بود ‌و پزشکان لبنانی تلاش می‌کردند راهی برای زنده ماندن او پیدا کنند که ناامیدی‌هایی که از چند روز پیش بر خوشبینی‌ها سایه افکنده بود در نهایت به حقیقت تبدیل شد تا ارشا اقدسی در اوج جوانی چشم از دنیا فرو ببندد.

 

ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱، از بدلکاران و شاگردان زنده یاد پیمان ابدی بود که در سالهای گذشته در این عرصه مطرح شده بود و خودش مشهورترین بدلکار این دهه سینما بود.

 

علاوه بر بازیگری و بدلکاری او رزومه خوبی در دنیای ورزش داشت. ارشا اقدسی با توانمندی بدنی بالا و هیکل ورزیده نماد یک ورزشکار حرفه‌ای در دنیای سینما بود. او در ورزش‌های همچون کاراته،  رشته رزمی آی کیدو و نیز اسب سواری،  کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزشهای رزمی سینمایی مهارت داشت و در هر کدام از این ورزش‌ها تا مقام استادی پیش رفته بود.

 

1631092

دیدگاه‌ها