کد خبر : 1772449 | 13 مرداد 1400 ساعت 23:20 | 29.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره کلیدی بایرن در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله

اسکای گزارش بیلد مبنی بر علاقه جاشوا کیمیش برای تمدید قرارداد پنج ساله با بایرن مونیخ را تایید کرد.

ستاره کلیدی بایرن در آستانه تمدید قرارداد پنج ساله

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شک و تردیدی می‌توان گفت ستاره آلمانی بایرن مونیخ یعنی جاشوا کیمیش یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصول اخیر بوده و در موفقیت‌های باواریایی‌ها از جمله کسب شش گانه توسط این تیم در فصل 20-2019 نقش مهم و کلیدی را ایفا کرده است.

 

در واقع ستاره آلمانی یک آچار فرانسه در ترکیب تیم بایرن مونیخ محسوب می‌شود. اگرچه او اخیراً به بازی در پست هافبک دفاعی عادت کرده اما بعضا به عنوان مدافع راست نیز در ترکیب بایرن مونیخ به میدان رفته و نشان داده که در هر دو پست می تواند قابلیت های فوق العاده ای داشته باشد.

 

 

1630161

 

 

قرارداد فعلی جاشوا کیمیش با باشگاه بایرن مونیخ تا سال 2023 اعتبار دارد و شایعاتی در رابطه با علاقه چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن وجود دارد. با این حال بیلد اخیراً از علاقه این بازیکن برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ خبر داد. در همین راستا اسکای اسپورتس نیز خبر بیلد را تایید کرده و مدعی شده که ستاره آلمانی به تمدید قرارداد پنج ساله با بایرن نزدیک شده است. اسکای همچنین تاکید کرده که کیمیش هیچگاه به جدایی از بایرن‌مونیخ فکر نکرده و علاقه زیادی به باقی ماندن در جمع باواریایی‌ها دارد.

دیدگاه‌ها