کد خبر : 1772453 | 13 مرداد 1400 ساعت 23:31 | 34.4K بازدید | 4 دیدگاه

فینال مجیدی و نکونام; حساس تر از فینال حذفی

با پیروزی استقلال برابر گل گهر و شکست ملوان در برابر فولاد،فینالیست های جام حذفی شناخته شدند

فینال مجیدی و نکونام; حساس تر از فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه "، استقلال و فولاد دو فینالیست  جام حذفی مشخص شدند تا دو استقلالی که با کمک هم آخرین قهرمانی استقلال در لیگ  را در اهواز و با پنالتی روی مجیدی و ضربه نکونام در فصل 92-93 برابر فولاد رقم زدند،این بار رودروی هم قرار بگیرند.


مجیدی و نکونام که در این دو فصل دوبار رودروی هم قرار گرفتند و هر کدام یک برد در زمین خودشان کسب کردند ،برای بار سوم و این بار در زمین نقش جهان و در مهمترین نبرد این سالهای استقلال و فولاد به مصاف هم می روند.نبردی که حساسیت آن بین این دو هم بازی قدیمی کمتر از فینال جام حذفی نیست.


استقلال در بازی برگشت فصل قبل در اهواز و در حالی که با یک گل از فولاد پیش بود با اخراج علی کریمی و عارف غلامی و فرهاد مجیدی با نتیجه دو بر یک مغلوب فولاد شد تا مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام به تیم تحت نظر نکونام بتازد.


این دو، برای بار دوم و این بار در بازگشت مجدد مجیدی به استقلال در تهران به مصاف هم رفتند که با گل دقایق آخر ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی ،مجیدی موفق به شکست تیم نکونام شد که با کنایه های نکونام در مصاحبه بعد از بازی  همراه شد.


حالا این دو با دو تیم فولاد و استقلال به فینال جام حذفی رسیده اند،فینالی که حساسیت آن از نبرد رو در روی دو مربی بیشتر نخواهد بود و برنده آن پیروز رقابتی خواهد بود که شعله آن از مرداد سال قبل روشن است.

دیدگاه‌ها