کد خبر : 1772458 | 13 مرداد 1400 ساعت 23:56 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

آینده در انتظار جوانان ملوان است؛

مازیار زارع: گل‌های بچه‌گانه از فولاد خوردیم

سرمربی ملوان انزلی معتقد است جوانان این تیم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مازیار زارع: گل‌های بچه‌گانه از فولاد خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع در نشست خبری پس از دیدار جام حذفی مقابل فولاد اظهار کرد: به بازیکنان هر دو تیم و بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم؛ فکر می‌کنم هرچه در توان داشتند را گذاشتند. در جریان مسابقه دو، سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانست تبدیل به گل شود.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه اول انجام دادیم و در یک موقعیت هم دروازه‌بان فولاد واکنش خوبی داشت. فولاد تیم پُرمهره و با کیفیتی است که به نظرم جزو دو، سه تیم خوب لیگ برتر است که نمایش با برنامه‌ای دارد و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

سرمربی ملوان انزلی یادآور شد: اگر آن گل‌های ساده را نمی‌خوردیم و نیمه اول با تساوی به پایان می‌رسید، در نیمه دوم شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. فکر می‌کنم گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم که می‌توانستیم نخوریم ولی فوتبال است و هزار اتفاق. به فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

 

زارع در واکنش به تشکر از ابراز همدردی او با مردم خوزستان گفت: وظیفه ما است که از سراسر ایران همدردی کنیم؛ به ویژه در این اوضاع بد اقتصادی که برای ایران پیش آمده است. وظیفه خودم دانستم که آن صحبت‌ها را درباره مردم خوزستان عنوان کنم و از ته دل حرف زدم که از پیش تعیین شده نبود.

 

او با اشاره به اینکه تمام بازیکنان ملوان را جوانان تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: ما در چند سال درگیر سقوط نکردن بودیم و یک مجموعه جدید را تحویل گرفتیم که کارمان زمان‌بر است. جوانان خوبی را از پایه‌ها به ملوان اضافه کردیم و اطمینان دارم ملوان طی یکی، دو سال آینده می‌تواند از جوانان خود بهره ببرد، اما این جوانان نیاز به فرصت دارند که در این صورت، آینده در انتظار آنهاست.

دیدگاه‌ها