کد خبر : 1772483 | 14 مرداد 1400 ساعت 09:00 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش توخل به احتمال انتقال لوکاکو به چلسی

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد بازیکنان زیادی علاقه دارند در ترکیب این تیم بازی کنند.

واکنش توخل به احتمال انتقال لوکاکو به چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با پیشنهاد هنگفت 130 میلیون یورویی برای خرید روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و 28 ساله اینتر وارد عمل شده و می تواند گران ترین انتقال تابستانی را رقم بزند. دیشب چلسی در دیداری دوستانه برابر تاتنهام به تساوی 2-2 رسید و توماس توخل در پایان این دیدار در مورد احتمال انتقال روملو لوکاکو به این تیم صحبت کرد.

 

توماس توخل پس از تساوی چلسی مقابل تاتنهام به خبرنگاران گفت: "من در مورد بازیکنانی در تیم من بازی نمی کنند صحبت نمی کنم. البته روملو لوکاکو بازیکن فوق العاده ای محسوب می شود، اما او حالا بازیکن اینتر است و من در این شرایط در مورد او صحبت نخواهم کرد.

 

1546111

 

البته بازیکنان زیادی هستند که علاقه دارند به چلسی ملحق شوند، اما ما در این مورد صحبت نمی کنیم. اعضای هیئت مدیره بازیکن پیشنهاد نمی دهد و شرایط اینگونه نیست. ما در مورد بازیکنان با هیئت مدیره صحبت می کنیم. ما نظرات خود را بیان کرده و در نهایت بازیکنانی را هدف قرار می دهیم که به نظر ما می توانند به بهبود تیم ما کمک کنند که البته این نیز خودش یک چالش است.

 

ما فکر می کنیم بعضی بازیکنان می توانند پیشرفت خوبی را در چلسی تجربه کنند. من در مورد اسامی اظهار نظر نمی کنم، زیرا دوست ندارم وقتی مربیان دیگر نیز در مورد بازیکنانم صحبت می کنند. پس امیدوارم این پاسخم را درک و قبول کرده باشید."

دیدگاه‌ها