کد خبر : 1772484 | 14 مرداد 1400 ساعت 09:15 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: مهم ترین مسئله ماندن مسی است

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا علیرغم شکست تیمش مقابل سالزبورگ از برگزاری این مسابقه رضایت دارد.

کومان: مهم ترین مسئله ماندن مسی است

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در دیداری دوستانه با نتیحه 1-2 مغلوب تیم اتریشی سالزبورگ شد، اما رونالد کومان انجام چنین دیدارهای پرفشاری را به سود تیمش می داند. هنوز لیونل مسی قرارداد خود را تمدید نکرده و به اردوی بارسلونا اضافه نشده، اما رونالد کومان مدعی شد مهم ترین موضوع تصمیم این بازیکن برای ادامه فعالیت در ترکیب بلوگرانا است.

 

رونالد کومان پس از بازی گفت: "این بازی برای ما بسیار مفید بود، زیرا ما در مرحله پیش فصل هستیم، اما مقابل حریفی بازی کردیم که با تمام انرژی و توان در میدان حاضر شد. مسابقه خوبی بود و ما مجبور شدیم خیلی دوندگی داشته باشیم. هر دو تیم به شدت پرس کرده و با سرعت بالایی بازی کردند.

 

1624465

 

من از شکست تیمم راضی نیستم، اما در کل هفته بسیار خوبی را سپری کردیم. تغییر سیستم مهم است. من فکر می کنم روش  2-5-3 فصل گذشته خیلی بود سود بارسلونا بود و همه داده ها و اطلاعات به ما می گویند که این بهترین ترکیب تیم بود. البته این بدان معنا نیست که ما قصد داریم با همین سیستم ادامه دهیم، اما در یک بازی تغییر روش شرایط را برای رقیب پیچیده می کند."

 

بارسلونا هفته بعد در دیداری دوستانه به مصاف یوونتوس می رود و هنوز حضور لیونل مسی در این دیدار قطعی نیست. رونالد کومان در این خصوص گفت: "مهم ترین مسئله این است که لیونل مسی به کار خود در بارسلونا ادامه خواهد بود. ما هنوز چند بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما همچنان تیم قدرتمندی محسوب می شویم."

دیدگاه‌ها