کد خبر : 1772488 | 14 مرداد 1400 ساعت 09:35 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام جالب باشگاه آرسنال؛

دیوار مهربانی برای دلجویی از ستاره مغضوب انگلیس (عکس)

بوکایو ساکا، ستاره جوان آرسنال بعد از بازگشت به اردوی این تیم مورد استقبال ویژه ای قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ببعد از سپری کردن یک فصل درخشان در ترکیب آرسنال بود که نام بوکایو ساکا، هافبک 19 ساله این تیم در فهرست نهایی گرت ساوت گیت برای فینال رقابت های یورو 2020 قرار گرفت. بوکایو ساکا در طول تورنمنت کم و بیش تر در ترکیب ثابت سه شیرها قرار می گرفت، اما او در دیدار فینال برابر ایتالیا در نیمه دوم وارد میدان شد.

 

اما بوکایو ساکا بدشانس بود که آخرین پنالتی انگلیس در مقابل آتزوری را خراب کرده و به نوعی عامل اصلی شکست این تیم در فینال لقب گرفت. البته بسیاری ساوت گیت را مقصر دانستند که چنین پنالتی حساسی را به بوکایو ساکا داده است. پس از این مسابقه بود که هواداران خشمگیین فوتبال انگلیس حملات فراوانی در شبکه های اجتماعی به بوکایو ساکا انجام داده و به شدت به این بازیکن جوان توهین کردند.

 

اما باشگاه آرسنال برای دلجویی از این هافبک 19 ساله دست به اقدام جالبی زده است. بوکایو ساکا که به علت شرکت در رقابت های یورو دیرتر از دیگر بازیکنان به اردوی پیش فصل اضافه شده، وفتی به کمپ آرسنال رسید با دیواری مملو از پیام های دوستانه و محبت آمیز هواداران این تیم مواجه شد. بسیاری از طرفداران فوتبال در انگلیس بعد از اتفاقات فینال یورو 2020 از بوکایو ساکا دلجویی کرده و اینگونه آن توهین ها و حملات در فصای مجازی را از دل این ستاره جوان درآوردند.

 

1631176

 

1631177

 

1631178

دیدگاه‌ها