کد خبر : 1772493 | 14 مرداد 1400 ساعت 10:00 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک؛

کابوس ستاره بدشانس آمریکایی تمام شد (عکس)

روزهای تلخ کانر فیلد، وزشکار پرافتخار آمریکایی در توکیو تمام شد و او حالا راهی خانه خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه""، کانر فیلد، دوچرخه سوار مشهور آمریکایی پس از تصادف در مرحله نیمه نهایی رقابت های BMX مردان در توکیو 2020، از ناحیه سر به شدت دچار آسیب دیدگی شده و به قدری اوضاع برای او وخیم پیش رفت که شش روز گذشته را در بیمارستان سنت لوکس در توکیو بستری شد.

 

کانر فیلدز که دارنده مدال طلای همین مسابقات در المپییک ریو در سال 2016 نیز محسوب می شود، در سومین دور مرحله نیمه نهایی مسابقات المپیک توکیو دچار سانحه شدیدی شد و در نهایت مجبور به ترک مسابقه شد. در نهایت گروه پزشکی تیم ایالت متحده تصمیم گرفت کانر فیلد رت به بیمارستان منتقل کرده و او چند روزی آنجا بستری شود.

 

این ورزشکار 28 ساله و پرافتخار به خاطر تصادف با توان ون گنت از هلند و سیلوین آندره از فرانسه دچار این  حادثه شد. او قبل از انتقال توسط آمبولانس به بیمارستان، توسط کادر پزشکی در پیست مجموعه ورزشی آریاکه تحت درمان قرار گرفت. علیرغم صعود به فینال، این حادثه باعث شد او نتواند از عنوان خود دفاع کند و در نهایت این نیک کیمن هلندی بود که فاتح مدال طلا شد.

 

مادر کانر، لیزا فیلد دیروز در صفحه خود اعلام کرد که در آزمایشات در بیمارستان آسیب نخاعی نشان داده نشده، اما این ورزشکار دچار آسیب سر و خونریزی مغزی شده است. فدراسیون دوچرخه سواری آمریکا نیز با انتشار بیانیه ای گفت: "کانر فیلد به خانه باز خواهد گشت تا در کنار دوستان و خانواده اش در نوادا، روند ریکاوری خود را آغاز کند."

 

1631184

 

1631186

 

1631185

 

1631183

 

دیدگاه‌ها