کد خبر : 1772497 | 14 مرداد 1400 ساعت 10:25 | 28.6K بازدید | 4 دیدگاه

چند ساعت تا پایان انتظار هواداران بارسا درباره مسی

فابریتزیو رومانو هم تایید کرد که قرارداد لیونل مسی با بارسلونا طی ساعات آینده تمدید خواهد شد.

چند ساعت تا پایان انتظار هواداران بارسا درباره مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی بعد از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه ریکا تعطیلات خود را ابتدا در آمریکا پشت سر گذاشت. فوق ستاره آرژانتینی پس از آن به اسپانیا بازگشت تا ادامه تعطیلات خود را در منطقه تفریحی ایبیزا سپری کند. با این حال در این مدت همواره بحث هایی در مورد تمدید قرارداد لیونل مسی مطرح بوده است.

 

در واقع یکی از مهمترین بحث هایی که باعث شده توافق لیونل مسی با بارسلونا برای تمدید قرار داد تا به اینجا طول بکشد مسائل مالی بوده است که حالا به نظر می‌رسد این موضوع نیز با توجه به قرارداد مالی جدید لالیگا با بنیاد سرمایه گذاری ورزشی "CVC" به ارزش 2.7 میلیارد یورو، حل شده است.

 

 

1631110

 

 

اما مسی روز گذشته بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات تقریبا طولانی خود به بارسلونا بازگشت و تمام گزارشها حاکی از آن است که برنده شش باره توپ طلا قرار است به زودی قرارداد خود را با باشگاه کاتالانی تمدید کند. در همین راستا فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای اسپورتس نیز تایید کرد که تنها چند ساعت تا اعلام رسمی تمدید مسی با بارسلونا باقی مانده و هیچ شک و تردیدی در این رابطه وجود ندارد. بر اساس ادعای رومانو قرارداد جدید لیونل مسی با بارسلونا تا ژوئن 2026 اعتبار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها