کد خبر : 1772517 | 14 مرداد 1400 ساعت 12:18 | 55K بازدید | 20 دیدگاه

مسی ایرانی به دیگر تیم شهر میلان نیز لینک شد

گاتزتا: آزمون، گزینه اینتر برای جانشینی لوکاکو

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که سردار آزمون یکی از گزینه های اینتر در صورت جدایی روملو لوکاکو و پیوستن او به چلسی است.

گاتزتا: آزمون، گزینه اینتر برای جانشینی لوکاکو

به گزارش "ورزش سه"، اخبار پیرامون جدایی روملو لوکاکو و پیوستن او به چلسی، لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند و حالا اکثر رسانه های معتبر ایتالیایی و اروپایی، از تمایل بیگ روم برای ترک جوزپه مه آتزا و حضور دوباره در چلسی خبر می دهند. اتفاقی که به شدت هواداران نراتزوری را نسبت به آینده این باشگاه نگران و ناامید کرده است اما پیشنهاد چلسی، روملو و سران اینتر را وسوسه کرده است.


پس از اینکه پیشنهاد 4 روز پیش چلسی برای جذب لوکاکو توسط سران اینتر رد شد، حالا آبراموویچ قصد دارد پیشنهاد خود را تا 130 میلیون یورو افزایش دهد. گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که لوکاکو به اینزاگی گفته است: «متأسفم، باید بروم... جای من آنجاست.» چلسی برای جذب ستاره بلژیکی ابتدا پیشنهادی 100 میلیونی ارائه داد که توسط اینتر رد شد چرا که آنها باید 6 درصد از فروش لوکاکو را به منچستر و 5 درصد را هم بابت حق رشد به سایر باشگاه های او بپردازند در نتیجه تنها ۸۹ میلیون یورو به اینتر خواهد رسید که از این مقدار، حدود ۶۰ میلیون سود سرمایه ای خواهد بود.(با احتساب هزینه استهلاک) بدین ترتیب مدیران در تلاش اند او را به بالاترین مقدار (130 میلیون یورو) به فروش برسانند.


اما اکنون گاتزتا نوشته است که چلسی قصد دارد ظرف 48 ساعت آینده این معامله را به سرانجام برساند تا لوکاکو برای دیدار سوپرجام اروپا در روز چهارشنبه، در دسترس توخل باشد. به همین دلیل آنها پیشنهادشان را به 130 میلیون یورو رسانده اند که این مسئله باعث شده است تا ژانگ و سران اینتر برابر این مبلغ انعطاف نشان دهند. دستمزد سالیانه 12 میلیون یورو + 3 میلیون پاداش، لوکاکو را در برابر این پیشنهاد، کاملا وسوسه کرده است.

 

1631221


اما گاتزتا در ادامه به بررسی گزینه های اینتر برای جایگزینی لوکاکو پرداخته که در این میان نام سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت نیز دیده می شود. این روزنامه معتبر ایتالیایی نوشته است که نام های زیادی برای جانشینی روملو دیده می شود. دوان زاپاتا که اکنون 30 ساله است و دوشان ولاهوویچ ستاره 21 ساله فیورنتینا گزینه های اینتر محسوب می شوند.
تاتنهام چند وقتی است که روی ستاره صربستانی فیورنتینا نظر دارد تا در صورت جدایی هری کین، او را به خدمت بگیرد ولی اینتر می تواند با مبلغ 60 میلیون یورو این بازیکن را به میلان بیاورد. علاوه بر این، سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت نیز یکی دیگر از گزینه های نراتزوری محسوب می شود.


گاتزتا در ادامه گزارش آورده است که قرارداد آزمون با باشگاه روسی در پایان فصل به اتمام می رسد و آنها قصد ندارند او را در تابستان بعدی به صورت رایگان از دست بدهند و اینتر می تواند سردار را جذب کند. علاوه بر این، نام لوکا یویچ مهاجم رئال مادرید نیز یکبار دیگر پیرامون اینتر مطرح شده است. بازیکنی که در زمان حضور اسپالتی نیز به افعی ها لینک شده بود. اسکاماکا دیگر گزینه اینتر برای جانشینی لوکاکو است.


این روزنامه ایتالیایی نوشته است که مدیران و اینزاگی بر این باورند که بدون فروش لوکاکو هم می شود به مبلغ مدنظر مالکین رسید و بدین ترتیب مخالف فروش او هستند اما مالکان به چلسی برای فروش بازیکن، چراغ سبز نشان داده اند. اینتر ولاهوویچ را به زاپاتا ترجیح میدهد اما خرید او نیازمند بودجه است. فردا روز مشکلی برای مدیران است زیرا چلسی پیشنهاد 130 میلیونی اش را ارائه خواهد کرد. آنها هنوز نمی دانند که چقدر از این مقدار بودجه را می توانند صرف خرید جانشین لوکاکو کنند.


کوریره دلاسرا دیگر رسانه ایتالیایی نیز نوشته است ماروتا و آسیلیو مدیران ورزشی اینتر مخالف فروش لوکاکو هستند اما پیغام ارسالی از سوی مالکین این است که «هیچکس غیرقابل فروش نیست». مدیران از این می‌ترسند که، فروش لوکاکو پس از رفتن کنته و حکیمی، باعث تاثیر دومینو واری روی سایر بازیکنان مهم تیم بگذارد و آنها هم با دیدن بی انگیزگی باشگاه، درخواست فروش بدهند. لوکاکو با اینزاگی صحبت های طولانی کرده است. بازیکن به اینزاگی گفته است که قصد خروج نداشته ولی با توجه به وضعیت باشگاه، یک انتخاب و تصمیم حرفه ای گرفته است.


روز گذشته کوروا نورد یا هواداران افراطی اینتر بنری را مقابل دفتر باشگاه آویختند و در آن، مدیران تیم را بابت جدایی احتمالی لوکاکو تهدید کردند. باید دید در نهایت چه اتفاقی در بازار نقل و انتقالات تابستانی رخ می دهد و سرنوشت لوکاکو و آزمون چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها