کد خبر : 1772518 | 14 مرداد 1400 ساعت 12:29 | 81K بازدید | 11 دیدگاه

وقتی تنها خط تیره لیگ پاک شد؛

خطیبی علیه رکوردشکنی پرسپولیس(عکس)

پرسپولیس می‌توانست فصل را بدون شکست به پایان برساند که باخت مقابل آلومینیوم مانع از این اتفاق برای سرخ‌پوشان شد.

خطیبی علیه رکوردشکنی پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر در حالی به پایان رسید که در جدول رده‌بندی، تنها عدد یک مقابل باخت پرسپولیس دیده می‌شود، اتفاقی که می‌توانست برای آنها رخ ندهد ولی شاگردان رسول خطیبی در آلومینیوم اجازه ندادند این اتفاق برای سرخ‌پوشان بیفتد و موجب شکست آنها در اراک شدند.

 

خطیبی علاوه بر اینکه صعود تاریخی باشگاه آلومینیوم را رقم زد و در نیم‌فصل اول این تیم را به رتبه ششم جدول رساند، مهم‌ترین برد تاریخ فوتبال این شهر را در هفته سیزدهم مقابل پرسپولیس رقم زد؛ مسابقه‌ای که در پایان آن شادی چند ساعته در اراک برپا بود و البته همین برد مانع از رقم خوردن فصلِ بدون باخت برای شاگردان گل‌محمدی شد.

 

1631222

 

پرسپولیس در آن مسابقه با گل کمال کامیابی‌نیا پیش افتاد، اما شاگردان رسول خطیبی با دو تاکتیک خوب و مشابه توانستند دو بار دروازه سرخ‌پوشان را باز کنند و به پیروزی ۲ بر یک برسند تا ویژه‌ترین تصاویر از شادی اراکی‌ها روی نیمکت و خارج از ورزشگاه به ثبت برسد.

 

1631224

 

شاگردان گل‌محمدی در صورتی که می‌توانستند در اراک صاحب حتی یک امتیاز شوند، تبدیل به تنها تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران می‌شدند که بدون باخت یک فصل را به پایان می‌رسانند ولی رسول خطیبی و تیمش مانع از رقم خوردن این اتفاق مهم برای پرسپولیس شدند.

 

1631225


خطیبی که در آستانه بازگشت به لیگ برتر است و گفته می‌شود به زودی هدایت یک تیم را عهده‌دار خواهد شد، دو هفته پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس، دو برد دیگر برابر تراکتور و نفت مسجدسلیمان به دست آورد تا نیم‌فصل خوبی برای گربه سیاه سرخ‌پوشان در لیگ بیستم رقم بخورد.

دیدگاه‌ها