کد خبر : 1772531 | 14 مرداد 1400 ساعت 13:40 | 54.7K بازدید | 3 دیدگاه

پاری سن ژرمن برای جذب پل پوگبا رقیب پیدا کرد

به نظر می‌رسد که یوونتوس نیز به شکل جدی شرایط جذب پل پوگبا را بررسی می‌کند.

پاری سن ژرمن برای جذب پل پوگبا رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پل پوگبا یک سال دیگر با شیاطین سرخ تمام می شود و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. این ستاره فرانسوی و 28 ساله که در تابستان سال 2016 راهی یونایتد شد، میل چندانی به تمدید قرارداد خود نداشته و ترجیح می دهد امسال یا سال دیگر چالشی جدید را در دوران حرفه ای خود تجربه کند. 

 

در این بین گفته می شود که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در ادامه روند خریدهای بزرگ خود در نقل و انتقالات تابستانی، قصد دارد پل پوگبا را هم به خدمت بگیرد. با این حال هنوز مشخص نشده که تیم فرانسوی در تابستان امسال به شکل جدی برای جذب این بازیکن اقدام می کند یا ترجیح می دهد سال آینده او را به شکل رایگان به خدمت بگیرد.

 

 

1626031

 

 

اما طی سال های اخیر همواره بحث هایی در رابطه با علاقه یوونتوس به بازگرداندن پل پوگبا مطرح بوده است و حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه به شکل جدی شرایط به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی را بررسی می کند و در این راه رقیب جدی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. درحالی علاقه PSG و یووه به جذب پل پوگبا حالا جدی‌تر از قبل مطرح می شود که به نظر می رسد منچستر یونایتد نهایتاً با دریافت 50 میلیون یورو اجازه جدایی این بازیکن در تابستان امسال را صادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها