کد خبر : 1772533 | 14 مرداد 1400 ساعت 13:42 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

مبارزه پایانی، تعیین کننده سرنوشت گروه؛

معادله صعود بهمنیار پیچیده شد

کاراته کای وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان ایران در المپیک 2020 دومین مبارزه خود را با شکست پشت سر گذاشت.

معادله صعود بهمنیار پیچیده شد

به گزارش "ورزش سه"، سارا بهمنیار، کاراته کای وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان ایران در المپیک 2020 پس از پیروزی شیرین مقابل سراب اوزچلیک از ترکیه، در مبارزه دوم به مصاف ون تزویان از چین تایپه رفت که در مبارزه اول خود مغلوب ایوت گورانوا از بلغارستان شد.

 

1631250

 

کاراته کای چین تایپه که در مبارزه اول شکست خورده بود و چیزی برای از دست دادن نداشت، موفق شد نماینده ایران را شکست داده و شرایط صعود از گروه A را بسیار پیچیده کند.

 

1631252

 

بهمنیار در این مبارزه برخلاف مبارزه اول، نتوانست در امتیاز گیری موفق عمل کند و با نتیجه 5 بر یک مغلوب قهرمان دو دوره متوالی بازی های آسیایی شد تا سرنوشت صعودش به مبارزه پایانی با ورزشکار بلغار گره بخورد.

 

1631251

 

مبارزه ایوت گورانوا از بلغارستان و سراب اوزچلیک از ترکیه نیز با برتری کاراته کای ترکیه ای همراه بود تا به این ترتیب هر 4 ورزشکار حاضر در این گروه، در پایان دور دوم، صاحب یک پیروزی و یک شکست شوند تا دو مبارزه پایانی سرنوشت صعود را تعیین کند.

 

گفتنی است که بهمنیار تا دقایقی دیگر در مبارزه سوم مقابل ایوت گورانوا از بلغارستان خواهد رفت و کاراته کاهای ترکیه و چین تایپه نیز بعد از آنها به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها