کد خبر : 1772544 | 14 مرداد 1400 ساعت 16:56 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

پدری گونزالس:

مقایسه با مسی و نیمار؟ آنها هیولا هستند

پدری گونزالس در 18 سالگی این شانس را دارد تا همچون لیونل مسی و نیمار برنده طلای المپیک شود.

مقایسه با مسی و نیمار؟ آنها هیولا هستند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اسپانیا توانست با پیروزی بر ژاپن میزبان، راهی فینال رقابت های فوتبال المپیک 2020 شود و در این مرحله باید به مصاف برزیل مدافع عنوان قهرمانی برود. برزیل در بازی نیمه نهایی توانست مکزیک را در ضربات پنالتی مغلوب کند.

در اسپانیا حضور چهره های سرشناسی چون مارکو آسنسیو و پدری گونزالس از رئال و بارسا جذابیت خاصی به این تیم داده است. پدری مغز متفکر اسپانیا، در یورو 2020 نیز عضو تیم ملی کشورش بود و بدون استراحت چندان، در المپیک نیز حاضر شد.

 

 

1631270

 

 

او که پس از پایان این رقابت ها احتمالا فرصت زیادی برای استراحت و تعطیلات تابستانی نخواهد داشت، به خبرنگاران گفت:« تصمیم گیرنده در این مورد بارسلوناست و نه من. هرچه بگویند تابع شان خواهم بود. طبیعی است که مردم فکر کنند من خسته شده ام. پس از فصلی طولانی، در یورو 2020 بازی کردم و بلافاصله نیز المپیک از راه رسید. سعی می کنم خوب بخوابم و تحت نظر دکتر و متخصصین تغذیه نیز قرار دارم. فکر می کنم برای بازدهی بیشتر، باید به اندازه کافی استراحت کنم.»

 

فینال برابر برزیل:« امیدوارم برنده شویم و این چیزی است که همه ما و مردم اسپانیا می خواهیم. خیلی به بازی فکر نمی کنم و اهل خیال پردازی هم نیستم. ببینیم در زمین شرایط چگونه پیش خواهد رفت و می خواهیم از بازی خودمان لذت ببریم.»

 

 

1630787

 

 

فتح المپیک مثل لیونل مسی و نیمار:« واقعا باعث افتخار است ولی من قابل مقایسه با این دو نیستم. مسی و نیمار هیولا هستند و افتخارات شان قابل شمارش نیست.»

 

دیدگاه‌ها