کد خبر : 1772574 | 14 مرداد 1400 ساعت 18:19 | 35.5K بازدید | 5 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک 

تالاخادزه: رقبایم باید قوی‌تر کار کنند

تالاخادزه قهرمان دو دوره المپیک اعلام کرد در المپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تالاخادزه که در برنامه المپیک تایم اوت حضور یافته و با مجری برنامه صحبت می‌کرد درباره آنچه که در المپیک توکیو انجام داده چنین گفت: آمدن به روی تخته، صعود و پیروزی آسان نیست و ما ماه هاست برای موفقیت تلاش می‌کنیم. خوشحالم که در توکیو المپیک خوبی داشتم و موفق شدم رکوردهای المپیک و جهان را بشکنم. مربیان من خوب کار کردند و این موفقیت شایستگی جورجی آسانیدزه و اوتاندیل گاخوکیدزه را به اثبات رساند.

 

 

او در مورد سختی‌های وزنه برداری گفت: این ورزش با آسیب دیدگی‌های فراوانی همراه است. من هم یک مصدومیت جزئی دارم که چیز جدی‌ای نیست. در این‌جا باید از تیم پزشکی‌ گرجستان هم تشکر کنم و البته از مردم برای حمایت‌شان در تمام دوران ورزشی من.

 

او در مورد فاصله‌اش با علی داوودی نفر دوم رقابت‌های المپیک هم گفت: دارندگان مدال نقره و برنز رکوردهای بالایی نزدند اما این در همه مسابقاتی که من داشتم پیش آمده است و شاید آن‌ها باید قوی‌تر کار کنند.

 

 

تالاخادزه در مورد رکورد شکنی‌اش گفت: نمی‌شود در مسابقه چیزی را برنامه ریزی کرد و شاید من امروز در شرایط خوبی باشم و فردا نه. با این حال تلاش می‌کنم در هر مسابقه که شرکت می‌کنم رکوردم را بالا ببرم.

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال باخت و از بین رفتن تصویرش به عنوان یک مرد شکست ناپذیر هم گفت: من قبلا به این موضوع توجه نمی‌کردم اما الان بیشتر به آن فکر می‌کنم. دوست دارم کمتر اشتباه کنم و احساس مسئولیتم بیشتر شده چرا که می‌دانم طرفدارانم فقط منتظر پیروزی من هستند. همه این‌ها از نظر روانی روی من تاثیر می‌گذارد با این حال وقتی مسابقه شروع می‌شود فقط به یک چیز فکر می‌کنم آن هم اینکه آن چه که مربیانم از من می‌خواهند را به بهترین نحو انجام دهم.

 

المپیک بعدی در سال ۲۰۲۴ در پاریس برگزار می‌شود و تالاخادزه در این گفت و گو تلویحا تاکید کرد در این رویداد هم حضور خواهد یافت‌.

دیدگاه‌ها