کد خبر : 1772596 | 14 مرداد 1400 ساعت 20:09 | 48.8K بازدید | 7 دیدگاه

پیام مشکوک موسوی؛ او‌ هم‌ خداحافظی می‌کند؟

کاروان تیم ملی والیبال ایران امروز به ایران رسید که غیبت کاپیتان ایران به چشم می‌‌خورد و حال شایعات مبنی بر خداحافظی دیگر باتجربه‌ها از جمله موسوی بالا گرفته است.

پیام مشکوک موسوی؛ او‌ هم‌ خداحافظی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تک دفاع سعید معروف در امتیازات پایانی ست پنجم بازی با ژاپن شاید آخرین تاثیرگذاری دیدنی معروف والیبال ایران بود. به گفته نزدیکان معروف او هیچوقت از حرف خود برنگشته ولی بعضی والیبال دوستان از بازگشت کاپیتان به والیبال ایران استقبال می‌کنند.

 

سعید معروف پس از اشک‌های تلخی که بعد از حذف ایران از دورگروهی المپیک توکیو ریخت سرانجام با یک پست اینستاگرامی خداحافظی کرد. تصمیمی که نظرات متفاوتی را در دنیای والیبال ایران به وجود آورد و عده‌ای معتقد بودند معروف می‌توانست چندسال دیگر به ایران کمک کند و از سوی دیگر عده‌ای ایران را نیازمند پوست اندازی کلی و جوانگرایی می‌دانستند.

 

امروز در فرودگاه پس از برگشتن کاروان والیبال از توکیو به تهران، سید محمد موسوی بازیکن باتجربه ایران در پاسخ به سوالی که از او شد که آیا می‌تواند کاری کند سعید معروف بازگردد گفت: من خودم هم دارم می‌روم!

 

حال باید دید این حرف موسوی جنبه شوخی داشته یا او هم پس از فیاضی و معروف، سومین بازیکن کنار کشیده از تیم ملی والیبال در همین مدت کوتاه خواهد شد.

دیدگاه‌ها