کد خبر : 1772613 | 14 مرداد 1400 ساعت 21:53 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

تغییر زمان بازی فینال فوتبال زنان به دلیل گرمای توکیو

به دلیل گرمای شدید شهر توکیو، محل برگزاری بازی های المپیک، زمان برگزاری مسابقه فینال فوتبال زنان بین تیم های سوئد و کانادا تغییر کرد.

تغییر زمان بازی فینال فوتبال زنان به دلیل گرمای توکیو

به گزارش "ورزش سه"، مقامات المپیک روز پنجشنبه اعلام کردند که بازی فوتبال زنان 2020 برای کسب مدال طلای بازیها بین سوئد و کانادا به دلیل گرمای شدید در توکیو 10 ساعت دیرتر برگزار خواهد شد.

 

در این بیانیه آمده است: "برای فراهم کردن بهترین شرایط ممکن برای بازیکنان و با در نظر گرفتن تاثیر شرایط آب و هوایی در ورزشگاه المپیک در چند روز گذشته، تایید شده است که این بازی اکنون ساعت 9 شب به وقت محلی در ورزشگاه بین المللی یوکوهاما برگزار می شود."

 

1631482


سوئد و کانادا پیشتر درخواست کرده بودند که زمان این بازی که قرار بود از ساعت 11 صبح به وقت محلی آغاز شود، تغییر کند.

دمای بعد از ظهر در توکیو نیز همچنان بالاست اما به هر حال بهتر از گرمای شدید ظهر است.

برگزارکنندگان بازی های توکیو زمان برگزاری دیدار رده بندی فوتبال مردان بین مکزیک و ژاپن را نیز در اقدامی مشابه تغییر دادند.

 

1631483

 

تیم زنان کانادا روز دوشنبه در دیدار نیمه نهایی تیم ملی زنان آمریکا را با نتیجه 1-0 شکست داد. سوئد نیز با برتری 1-0 مقابل استرالیا به دیدار فینال صعود کرد.

 

در رقابت های مردان برزیل در ضربات پنالتی مکزیک را شکست داد تا به دیدار فینال صعود کند. اسپانیا نیز در نیمه نهایی ژاپن را با نتیجه1-0 شکست داد.

 

برگزارکنندگان بازی های المپیک چندین رویداد، از جمله مسابقات تنیس، دوچرخه سواری کوهستانی و راگبی را در 13 روز اول بازی ها به دلیل گرمای شدید هوا به تعویق انداختند.

 

 

دیدگاه‌ها