کد خبر : 1772749 | 15 مرداد 1400 ساعت 19:47 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

پس از پیوستن به سیتی؛

تماشای بسکتبال المپیک در اولین جلسه گواردیولا و گریلیش

جک گریلیش پس از رسمی کردن انتقال خود از استون ویلا به منچسترسیتی، برای نخستین بار با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، به صحبت نشست، آن هم با پس‌زمینه بسکتبال المپیک!

تماشای بسکتبال المپیک در اولین جلسه گواردیولا و گریلیش

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد علی رغم نزدیک شدن فصل جدید لیگ برتر، پپ گواردیولا را تب المپیک گرفته است.

 

1631848

 

اکانت رسمی منچسترسیتی تصویری از گواردیولا را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در حال صحبت با جک گریلیش، ستاره جدید سیتیزن ها که با قرارداد رکوردشکن 120 میلیون یورویی به تازگی از استون ویلا به این تیم پیوسته است، دیده می شود. اما به نظر می رسد توجه گواردیولا تا حدی به مسابقه نیمه نهایی بسکتبال مردان المپیک بود که روی صفحه تلویزیونی در پس زمینه در حال پخش شدن به چشم می خورد.

 

1631850

 

این پست اینستاگرامی به شدت مورد توجه هواداران سیتی قرار گرفت و ظرف نیم ساعت از انتشارش بیش از 60 هزار لایک گرفت.

 

انتقال گریلیش از باشگاه استون ویلا که باشگاه دوران نوجوانی او بود، گریلیش را نهمین بازیکن گران قیمت تمام دوران کرده است. او در پیامی صمیمانه به باشگاهی که در شش سالگی به آن پیوسته بود قول داد که در تمام عمر طرفدار ویلا خواهد ماند.

 

1631847

 

گریلیش نوشت: "من 19 سال است که در استون ویلا بوده ام و تمام عمرم هوادار این تیم بوده ام. من از رده های پایین به تیم اصلی رسیدم و در حالی که کاپیتان این تیم بودم باشگاهم را به لیگ برتر انگلیس برگرداندم. بیان احساساتم با کلمات غیرممکن است، اما سعی ام را می کنم.

 

وقتی برای اولین بار به ویلا آمدم آرزوها و بلندپروازی های شخصی خودم را داشتم، مانند ورود به تیم اصلی، زدن اولین گلم و زدن گل پیروزی در دربی. تا زمانی که به دسته پایین تر سقوط نکردیم، احساس هدفمندی خاصی را حس نکردم.

هر بار که پیراهن ویلا را می پوشیدم با قلبم بازی می کردم، دادن بازوبند به من برای من و خانواده ام هم یک امتیاز و هم یک افتخار بود و من هر دقیقه آن را دوست داشتم.

می خواهم از مربی و هم تیمی هایم تشکر کنم، هیچ وقت همه چیزهایی را که با هم به دست آوردیم فراموش نخواهم کرد... و از طرفدارانی که در همه حال از من حمایت کرده اند، نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.

به همه مربیانم و همه افرادی که در پشت صحنه باشگاه کار می کنند و در این سالها کارهای زیادی برای من انجام داده اند... متشکرم.

من همیشه طرفدار ویلا خواهم بود. من این باشگاه را با تمام وجود دوست دارم و امیدوارم دلایل من برای رفتن به دنبال یک چالش جدید را درک کرده باشید. باشگاه در دست آدم های بزرگی است، سرمربی، بچه ها، خریدهای جدیدی که در راه هستند... این زمان هیجان انگیزی است که طرفدار ویلا باشید.

به زودی دوباره همه شما را می بینم تا دفعه بعد.

جک "

 

این بازیکن 25 ساله پس از امضای یک قرارداد شش ساله با سیتیزن ها گفت انگیزه اصلی او برای جابجایی کسب جام بوده است، چیزی که گواردیولا در مورد آن خبره است.

 

این مربی 32 جام قهرمانی را به دست آورده و اولین جام خود را هنگامی که تیم B بارسلونا را در سطح پنجم فوتبال اسپانیا در سال 2008 به مقام قهرمانی رساند، به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها