کد خبر : 1772765 | 15 مرداد 1400 ساعت 22:45 | 37.5K بازدید | 1 دیدگاه

با قراردادی پنج ساله؛

رسمی: کریستین رومرو به تاتنهام پیوست

کریستین رومرو، مدافع آرژانتینی آتالانتا با قراردادی پنج ساله به ارزش 55 میلیون یورو به تاتنهام پیوست.

رسمی: کریستین رومرو به تاتنهام پیوست

به گزارش "ورزش سه"، کریستین رومرو انتقال خود به تاتنهام را نهایی کرد تا آتالانتا عملا سرمایه گذاری خود را سه برابر کند و 55 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش در قبال این انتقال دریافت کرد.

 

انتقال رومرو به تاتنهام با انتشار ویدیویی در توییتر اسپرز اعلام شد که در آن پیرلوئیجی گلینی، هم تیمی سابق رومرو در آتالانتا، در حالی که روی مقوایی پیام خوش آمدگویی نوشته بود، برای استقبال از مدافع جدید تاتنهام به فرودگاه رفته بود.

ملی پوش آرژانتینی سال گذشته به صورت قرضی برای دو فصل از یوونتوس به آتالانتا پیوست و گزینه خرید او در مجموع 18 میلیون یورو بود.

 

1631889

 

آتالانتا این گزینه را امروز بعد از ظهر و در آخرین مرحله پیش از اینکه رومرو به مبلغ حدود 50 میلیون یورو به همراه 5 میلیون یورو پاداش مربوط به عملکرد به اسپرز فروخته شود، به کار گرفت.

 

جالب اینکه این قرارداد، قراردادی که رومرو را در سال 2019 از جنوا با مبلغ 26 میلیون یورو به یوونتوس برد و مذاکراتی که او را به تاتنهام رساند، همه توسط یک شخص یعنی فابیو پاراتیچی مذاکره شد.

 

1619675

 

پارتیچی تا تابستان امسال از مدیران یوونتوس بود و در پایان قراردادش به اسپرز پیوست.

 

یوونتوس در پایان در معاملات مربوط به "کوتی رومرو" 4.7 میلیون یورو ضرر کرد.

 

1631888

 

آتالانتا پیش از این مریح دمیرال را جایگزین رومرو کرده بود؛ بازیکنی که او هم به صورت قرضی و با یک شرط خرید از یوونتوس انتخاب شده بود.

 

گفته می شود که این قرارداد برای بازی به صورت قرضی در یک فصل 2.5 میلیون یورو ارزش دارد، با گزینه 25 میلیون یورو به علاوه پاداش و درصدی از هرگونه هزینه انتقال در آینده.

 

دیدگاه‌ها