کد خبر : 1772824 | 16 مرداد 1400 ساعت 11:12 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوون – شارلروا؛ اولین حضور کاوه رضایی

تیم لوون بعد از در اختیار گرفتن کاوه رضایی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی فردا میزبان شارلروا خواهد بود. تیمی که از کاوه رضایی در دو فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی بهره برده است.

لوون – شارلروا؛ اولین حضور کاوه رضایی 

به گزارش "ورزش سه"، البته حضور کاوه رضایی در این بازی قطعی نیست به این خاطر که به تازگی به اردوی تیم ملحق شده است و شاید در خوش بینانه ترین حالت به عنوان بازیکن ذخیره در ترکیب تیم لوون قرار بگیرد. 

 

این بازی از هفته سوم لیگ برتر و در خانه تیم لوون برگزار می شود. این تیم در دو هفته ابتدایی در برابر حریفان به نتیجه مساوی دست پیدا کردند. این تیم در هفته نخست وارخم را متوقف کرد و در هفته دوم در برابر تیم قدرتمند بروژ به یک امتیاز دست پیدا کرد. در جریان این بازی بود که مدیران دو باشگاه بر سر انتقال کاوه رضایی به توافق نهایی دست پیدا کردند. کاوه رضایی بعد از فصل ناموفقی که در بروژ سپری کرد به عنوان بازیکن قرضی به شارلروا برگشت و دو فصل اخیر برای این تیم بازی کرد و در ابتدای این فصل هم از سوی بروژ به تیم لوون انتقال پیدا کرد. این انتقال در حالی انجام شد که کاوه رضایی پیشنهاد خوبی از سوی تیم نایمخن هم دریافت کرده بود اما در نهایت ترجیح داد به حضور خود در فوتبال بلژیک ادامه دهد.

دیدگاه‌ها