کد خبر : 1772840 | 16 مرداد 1400 ساعت 11:47 | 32.3K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت منصوریان از مجری صدا و سیمای استان مرکزی

علیرضا منصوریان علیه مجری صدا و سیما، یکی از عوامل سابق آلومینیوم و چند صفحه اینستاگرامی شکایتی را در نهاد‌های مختلف امنیتی و قضایی مطرح کرده است.

شکایت منصوریان از مجری صدا و سیمای استان مرکزی

به گزارش “ورزش سه” علیرضا منصوریان به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالبی غیر واقع از علی حاجی آبادی مجری صدا و سیما استان مرکزی به قوه قضاییه  و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است. وی اعتقاد دارد مطالب کذب منتشر شده مهندسی و با برنامه بوده و به جایگاه و شخصیت اجتماعی او که جزو بازیکنان و مربیان ملی به حساب می‌آید صدمه زده و به شدت دنبال پیگیری این پرونده است.

 

منصوریان هم‌چنین، از رضا فرهمند یکی از عوامل سابق تیم آلومینیوم به دلیل وارد کردن افترا و تشویش اذهان عمومی شکایتی را در قوه قضاییه و نهاد امنیتی انجام داده و به مانند پرونده قبل پیگیر به سرانجام رساندن آن است.

 

وی هم‌چنین از برخی صفحات مجازی فعال در استان مرکزی به جرم انتشار مطالب خلاف واقع، دروغ و هم‌چنین منحرف نمودن افکار عمومی شکایتی را به پلیس فتا داشته و خواستار برخورد با چنین صفحاتی شده است. منصوریان قصد دارد تا پس از مشخص شدن مسببین این امر‌، در مصاحبه‌ای اسامی این افراد را در اختیار هواداران آلومینیوم قرار دهد.

 

یکی از اطرافیان منصوریان در گفت و گو‌ با ورزش سه این خبر را تایید کرد.

دیدگاه‌ها