کد خبر : 1772886 | 16 مرداد 1400 ساعت 16:15 | 48.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای تازه رسانه های روسیه

موافقت زنیت با انتقال آزمون به لورکوزن

یک کانال تلگرامی روسیه به نقل از منابع موثق خود در باشگاه زنیت سن پترزبورگ، از موافقت این باشگاه با انتقال سردار به لورکوزن خبر داد.

موافقت زنیت با انتقال آزمون به لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دو هفته از لیگ برتر روسیه نیز گذشته است، بحث و گمانه زنی درخصوص آینده سردار آزمون و اینکه او آیا بالاخره زنیت را ترک می کند یا خیر، همچنان ادامه دارد و حالا چند رسانه روسی از موافقت باشگاه زنیت با جدایی سردار خبر داده اند.


چند وب سایت روسیه از جمله rusfootball و euro-football به نقل از یک کانال تلگرامی به نام Perv Sport خبر داده اند که زنیت با انتقال آزمون موافقت کرده است. این کانال تلگرامی به نقل از منابع موثق خود در باشگاه زنیت، مدعی شده که دو طرف به توافق رسیده اند و این انتقال به زودی رسمی می شود.


سردار آزمون تنها تا پایان این فصل با زنیت سن پترزبورگ قرارداد دارد و این باشگاه روسی علاقه ای ندارد که در تابستانی بعدی، ستاره ایرانی خود را به صورت رایگان از دست بدهد. همچنین چند روز پیش نیز روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از آزمون به عنوان یکی از گزینه های جانشینی روملو لوکاکو نام برده بود.

 

1632168


باید دید سرانجام آزمون به فوتبالش در چه تیمی ادامه خواهد داد. پس از اینکه لورکوزن قراردادش را با لوکاس آلاریو تمدید کرد، گفته می شد که شانس انتقال آزمون به بایر کاهش یافته است ولی اکنون رسانه های روسی از توافق دو باشگاه خبر می دهند. باید منتظر ماند و دید سرنوشت ستاره ایرانی چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها