کد خبر : 1772945 | 16 مرداد 1400 ساعت 21:01 | 56.2K بازدید | 4 دیدگاه

دلیل جدایی کونته از اینتر حالا مشخص شد

آنتونیو کونته با پیش بینی چنین روزهای دشواری بوده که تصمیم به جدایی از اینتر گرفته است.

دلیل جدایی کونته از اینتر حالا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کوریره دلاسرا مدعی شد بعد از قهرمانی مقتدرانه اینتر در فصل گذشته لیگ ایتالیا، استیون ژانگ، مالک چینی باشگاه در پیامی به پیر آسیلیو و پپ ماروتا، مدیران ورزشی اینتر اعلام کرده که در صورت پیشنهاد مناسب برای هر بازیکنی در تابستان او را به فروش برسانید. در ابتدا این دو مدیر باتجربه نیز مخالفت کرده و مدعی شدند نباید زحمات چند ساله باشگاه یک شبه به باد رفته و همه چیز نابود شود.

 

1632355

 

آنتونییو مونته که از طریق مدیران باشگاه متوجه این خبر می شود، درخواست استعفا داده و تقضای جدایی دوستانه می کند. جالب اینجاست در ابتدا برنامه این بوده که کونته، ماروتا و آسیلیو برای فشار آوردن به مدیریت باشگاه و منصرف ساختن او از این تصمیم استعفا بدهند، اما کونته این تصمیم را عملی کرده و دو نفر دیگر صبر می کنند. در شرایط فعلی و در آستانه شروع فصل، دیگر بعید به نظر می رسد شاهد جدایی آسیلیو و ماروتا از کادر مدیریتی نراتزوری باشیم و آنها در باشگاه ماندگار هستند.

 

در واقع آنتونیو کونته خیلی زود متوجه شده امکان استمرار موفقیت فصل قبل وجود ندارد و در حال حاضر اولویت باشگاه اینتر نه فتح دوباره اسکودتو و موفقیت در لیگ قهرمانان، بلکه بهبود شرایط مالی باشگاه است. در نهایت این سرمربی ایتالیایی برای حفظ رزومه درخشان خود تصمینم به جدایی می گیرد و رفتن اشرف حکیمی و جدایی احتمالی روملو لوکاکو و انتقال او به چلسی نیز موید آن است که کونته تصمین درستی در این خصوص اتخاذ کرده است.

دیدگاه‌ها