کد خبر : 1772951 | 16 مرداد 1400 ساعت 21:19 | 91.7K بازدید | 1 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

من بودم برای خرید لیونل مسی اقدام می کردم

ماسیمو موراتی مدعی شد اگر هنوز مالک باشگاه اینتر بود برای خرید لیونل مسی، ستاره 34 ساله و آرژانتینی اقدام می کرد.

من بودم برای خرید لیونل مسی اقدام می کردم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمو موراتی، مالک سابق و ایتالیایی باشگاه اینتر در سال 2006 و وقتی لیونل مسی هنوز بازیکن جوانی بود، تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد، اما عشق و علاقه مسی به بارسلونا مانع از رخ دادن این انتقال در آن مقطع شد. حالا و 15 سال بعد، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا قابل تمدید نیست و تیم های متمولی چون پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و چلسی برای خرید این فوق ستاره پرافتخار اقدام کرده اند. حالا ماسیمو موراتی در مورد این انتقال و البته جدایی روملو لوکاکو از اینتر صحبت کرده است.

 

1631874

 

ماسیمو موراتی گفت: "اگر من همچنان مالک اینتر بودم، اگر فرصتی برای به جذب بازیکنی مانند لیونل مسی پیش می آمد، من هر کاری می کردم تا او را به اینتر بیاوم. اما با این حال شرایط زمانه تغییر کرده است."

 

همچنین اینتر در آستانه فروش روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی خود به چلسی با مبلغ 120 میلیون یورو است و این تصمیم مدیران باشگاه تنها چند هفته پس از قهرمانی در سری A باعث خشم هواداران نراتزوری شدده است. ماسیمو موراتی در این رابطه گفت: "امیدوارم اینتر بتواند فصل بعد برای کسب موفقیت مبارزه کند. من از وضعیت اقتصادی  باشگاه اینتر باخبر نیستم، بنابراین نمی توانم  در این رابطه اظهار نظر کنم. اما می دانم حتی قبل از اینکه شیوع ویروس کرونا همه چیز را بدتر کند هم اوضاع در فوتبال دشوار بود."

دیدگاه‌ها