کد خبر : 1773059 | 17 مرداد 1400 ساعت 14:47 | 55.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از هواپیمای اختصاصی تیم ملی فوتبال(عکس)

مراسم رونمایی از اسپانسر هواپیمایی فدراسیون فوتبال و تیم ملی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در مراسمی که عصر روز گذشته برگزار شد،‌ شرکت هواپیمایی زاگرس با هدف ارائه خدمات پروازی به تیم ملی با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد امضا کرد.


در این قرارداد شرکت هواپیمایی زاگرس متعهد شد تا تمامی خدمات پروازهای تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی انتخابی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را بر عهده گیرد. تفاهم نامه همکاری فدراسیون فوتبال و شرکت هواپیمایی زاگرس توسط شهاب الدین عزیزی خادم و سید عبدالرضا موسوی امضا شد.


در جریان مراسم روز گذشته شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال امضای قرارداد با هواپیمایی زاگرس را اقدامی تاریخی و بزرگ توصیف کرد و درباره خدمات این شرکت به فوتبال ملی ایران حرف زد.

 

1632549

 

1632550

 

1632551


سیدعبدالرضا موسوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس هم درباره همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: «کشور ما هر زمان که نیاز به کمک داشت، افراد زیادی هر کاری که می‌توانستند را مانند دوران جنگ تحمیلی انجام دادند. ما نیز به دعوت عزیزی خادم به دلیل نیاز فدراسیون تصمیم گرفتیم برای شادی مردم عزیزمان در کنارشان باشیم.همکاری ما با فدراسیون و تیم ملی افتخار بزرگی است که انجام آن به صورت چارتر نیست و این کلمه به معنی اجاره‌ای است. بلکه این همکاری به صورت رایگان و اختصاصی است.»


از دیگر برنامه‌هایی که از سوی فدراسیون در این مراسم برای میهمانان در نظر گرفته شده بود، حضور حجت اشرف‌زاده خواننده پاپ کشور بود که با آهنگ‌های خود حس و حال خاصی به این مراسم بخشیده بود.

 

دیدگاه‌ها