کد خبر : 1773078 | 17 مرداد 1400 ساعت 16:26 | 47.1K بازدید | 4 دیدگاه

لائوتارو در مسیر لندن؛

چوب حراج اینتر؛ احتمال جدایی یک ستاره دیگر! (عکس)

نشریه تایمز خبر از توافق تاتنهام و اینتر برای انتقال لائوتارو مارتینز به لیگ برتر داده است.

چوب حراج اینتر؛ احتمال جدایی یک ستاره دیگر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هنوز زمان زیادی از قهرمانی اینتر بعد از یک دهه در لیگ ایتالیا سپری نشده که این تیم چوب حراج به ترکیب برنده خود زده است. ابتدا و بلافاصله بعد از اتمام فصل بود که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی نراتزوری به علت عدم توافق بر سر استراتژی تابستانی باشگاه از این تیم جدا شده و چند هفته بعد نوبت انتقال اشرف حکیمی، مدافع مراکشی اینتر تنها بعد از یک فصل به پاری سن ژرمن رسید.

 

1627311

 

در روزهای اخبار زیادی در مورد توافق اینتر و چلسی برای انتقال روملو لوکاکو، بهترین گلزن نراتزوری در دو فصل اخیر به لندن منتشر شده و حالا به نظر می رسد لائوتارو مارتینز نیز فاصله ای تا جدایی از این باشگاه ندارد. امروز نشریه تایمز در گزارشی مدعی شد دو باشگاه اینتر و تاتنهام برای انتقال 60 میلیون پوندی این مهاجم آرژانتینی به توافق دست یافته اند و این معامله به زودی نهایی خواهد شد.

 

این در حالیست که در تابستان سال گذشته بارسلونا تلاش زیادی برای جذب لائوتارو مارتینز و انتقال این بازیکن به نوکمپ کرد، اما در نهایت طرفین از نظر مالی به توافق نرسیدند و این انتقال منتفی شد. به نظر می رسد اینتر قصد دارد ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم را به عنوان جایگزین در خط حمله خود خریداری کند. درخشش روملو لوکاکو و لائوتارو مارتینز نقش مهمی در موفقیت اینتر در فصل گذشته داشت و حالا هر دو بازیکن در آستانه جدایی از اینتر، انتقال به لیگ برتر انگلیس و شهر لندن قرار دارند.

 

البته فابریتزیو رومانو ساعتی قبل در صفحه خود مدعی شد اینتر دیگر قصد ندارد اجازه جدایی لائوتارو را در تابستان بدهد و پس از فروش لوکاکو به چلسی، برنامه اینتر حفظ لائوتارو مارتینز است.

 

1632586

دیدگاه‌ها