کد خبر : 1773115 | 17 مرداد 1400 ساعت 20:43 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد تاتنهام؟ لائوتارو در ایتالیا خوشحال است

مدیر برنامه لائوتارو مارتینز به پیشنهاد تاتنهام برای جذب این ستاره آرژانتینی واکنش نشان داد.

پیشنهاد تاتنهام؟ لائوتارو در ایتالیا خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر گزارش ها حاکی از آن بوده که هری کین خواهان جدایی از تاتنهام است و قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی راهی منچستر سیتی شود؛ اگرچه باشگاه تاتنهام با جدایی ستاره انگلیسی خود مخالفت کرده اما در عین حال گفته می‌شود که آنها شرایط جذب یک جایگزین مناسب برای هری کین را نیز بررسی می کنند.

 

در همین راستا طی ساعات گذشته شایعاتی پیرامون پیشنهاد 60 میلیون پوندی تاتنهام برای به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی مطرح بوده است که حالا مدیر برنامه‌های این بازیکن به نوعی انتقال لائوتارو به باشگاه لندنی را تکذیب کرده است. الخاندرو کامانو در این باره گفت: "پیشنهاد تاتنهام؟ لائوتارو بازیکن اینتر است و در ایتالیا خوشحال است. تمدید قرارداد؟ لائوتارو هرگز با باشگاه درگیر نخواهد شد؛ هرگز. این واقعیت است."

 

 

1523716

 

 

گفتنی است باشگاه اینتر در حال حاضر شرایط بسیار دشوار و عجیب و غریبی را سپری می‌کند. آنها بعد از پایان خوش فصل گذشته و فتح اسکودتو سرمربی موفق خود یعنی آنتونیو کونته را از دست دادند. در ادامه اشرف حکیمی نیز از نراتزوری جدا شد و حالا گفته می شود که کارهای انتقال روملو لوکاکو به چلسی نیز تمام شده است. در واقع اگر لائوتارو نیز از این تیم جدا شود، می توان این موضوع را تیر خلاص به قهرمان فصل گذشته سری آ در نقل و انتقالات تابستانی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها