کد خبر : 1773126 | 17 مرداد 1400 ساعت 22:15 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب کاوه رضایی؛

شارلروا با قلی‌زاده یک امتیاز گرفت

هافبک ایرانی شارلروا در روز تساوی تیمش مقابل لوون به تساوی رسید.

شارلروا با قلی‌زاده یک امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که همانند مسابقه اخیرش علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه دِن دریف مهمان تیم لوون و یاران کاوه رضایی بود.

 

لوون که اخیرا کاوه رضایی را به خدمت گرفته است، در مسابقه امروز مهاجم ایرانی خود را در ترکیب و فهرست مسابقه نداشت تا این بازیکن فرصت تقابل با شارلروا و تیم سابق خود را از دست بدهد و همچنین جدال ایرانی‌ها در این دیدار شکل نگیرد.

 

شارلروا در نیمه اول به برتری یک بر صفر رسید، اما در نیمه دوم یاران کاوه رضایی موفق شدند یک بار دروازه حریف خود را باز کنند و در این دیدار خانگی به تساوی یک بر یک برسند.

 

یاران علی قلی‌زاده که در دو هفته ابتدایی فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک یک پیروزی مقابل اوستنده و یک تساوی برابر سنت‌ترویدن داشتند، در مسابقه امروز با نتیجه یک بر یک متوقف شدند تا ۵ امتیازی شوند و در جایگاه سوم جدول بایستند و تیم لوون هم با ۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم ایستاد.

 

قلی‌زاده که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان شارلروا بود و بیشترین تاثیر را در گل‌های تیمش داشت، در هفته اول این فصل نیز یک پاس گل داد، اما امروز و برای دومین مسابقه پیاپی نتوانست در گلزنی یا دادن پاس گل در حضور ۷۱ دقیقه‌ای در زمین موفق باشد.

 

همچنین کاوه رضایی، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در ژوپیر لیگ بلژیک و باشگاه لوون برای سومین هفته پیاپی به میدان نرفت.

دیدگاه‌ها