کد خبر : 1773183 | 18 مرداد 1400 ساعت 01:42 | 43.7K بازدید | 7 دیدگاه

موفقیت اتفاقی نیست

پایان خوش تیمی که مدیر داشت ! (عکس)

بدون شک یکی از دلایل موفقیت فولاد در جام حذفی و تصاحب جام قهرمانی مدیریت سعید آذری در این باشگاه بود.

پایان خوش تیمی که مدیر داشت ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ما به اشتباه وقتی یک تیم ناکام می شود همه چیز را از چشم سرمربی می بیند در حالی که سرمربی تنها یکی از ارکان ناکامی است و همین طور زمانی که تیم موفق می شود همه چیز به اشتباه به سرمربی ربط داده می شود. اگر برای قهرمانی تنها یک سرمربی خوب لازم بود باشگاه ها در دیگر بخش ها سرمایه گذاری نمی کردند.

 

1632778

 

به یاد داریم فولاد بعد از حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در چند مسابقه لیگ برتر هم امتیاز از دست داد تا جایی که برخی از تماشاگران تیم نسبت به نتایج به دست آمده ابراز نگرانی کردند و حتی زمزمه هایی نیز مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم به میان آمد تا جایی که کار به استوری از سوی بازیکنان کشیده شد. سعید آذری یک تنه در برابر همه این انتقادات ایستاد و از جواد نکونام حمایت کرد و این حمایت از روی رفاقت و احساس نبود بلکه مبنای منطقی و فنی داشت بطوریکه در پایان فصل منجر به جام و کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

هر چند فولاد در لیگ برتر بعد از استقلال چهارم نشد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست نیاورد و در جام حذفی با عبور از سد تیم هایی چون سپاهان و استقلال قهرمان شد و مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. این جام برای فولاد شیرینی زیادی داشت و به طور حتم مهمتر از کسب عنوان چهارمی در لیگ برتر بود.

 

1632776

 

این قهرمانی را نه تنها به اسم جواد نکونام و بازیکنان تیم فولاد؛ بلکه باید به حساب سعید آذری هم نوشت. مدیری که فوتبالی است و در زمان بحران تصمیماتی می گیرد که فوتبالی است.

 

دیدگاه‌ها