کد خبر : 1773187 | 18 مرداد 1400 ساعت 02:16 | 32.1K بازدید | 3 دیدگاه

هاشمی‌نسب و اولین جام دوران مربیگری

مدافع مستحکم و پرافتخار دو دهه قبل فوتبال ایران، سرانجام در کسوت مربیگری به اولین جام خود دست یافت.

هاشمی‌نسب و اولین جام دوران مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی‌نسب از آن دسته مدافعینی بود که هر تیمی در دوران بازیگری آرزوی داشتنش را داشت و به همین دلیل هم بود که فتح الله مدیرعامل سابق استقلال برای به خدمت گرفتن او دست به هر کاری زد و 100 میلیون تومان که در آن زمان مبلغ بسیار زیادی بود، هزینه کرد.


هاشمی‌نسب در دوران بازیگری می‌توانست مستحکم کننده خط دفاعی هر تیمی باشد؛ او پس از قهرمانی در جام حذفی ترکمنستان و درخشش با این تیم به پرسپولیس پیوست و توانست 2 بار قهرمان لیگ شود و یکبار هم طی سال های 1379 تا 1382 جام قهرمانی را بالای سر ببرد. پس از انتقال به استقلال هم اگرچه هاشمی نسب فروغ دوران حضورش در پرسپولیس را نداشت ولی پس از این جابجایی که حواشی زیادی برای او به همراه داشت نیز به یک قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی دست یافت تا در دوران بازیگری افتخارات زیادی را کسب کرده باشد.


او حالا 13 سالی می شود که به صورت رسمی وارد دنیای مربیگری شده است. او در تیم های پیام مشهد، استقلال اهواز، سیاه جامگان، خونه به خونه، نساجی و فولاد مربی بوده و سرانجام در آخرین تجربه‌اش توانست در کنار جواد نکونام که یکی از دوستان وفادار او هم به شمار می‌رود، به اولین قهرمانی در قامت مربی دست پیدا کند و در شبی که فولاد نیز به اولین جام حذفی تاریخ خود دست پیدا کرد، او هم مانند این باشگاه و جواد نکونام کسب اولین جام خود را جشن گرفت.


سال آینده به احتمال زیاد باز هم مهدی هاشمی نسب در کنار نکونام خواهد بود و آنها به تیمی می روند که برای کسب قهرمانی لیگ بجنگد؛ باید دید آیا این دو در کنار هم می توانند قهرمانی لیگ را هم کسب کنند؟

دیدگاه‌ها