کد خبر : 1773273 | 18 مرداد 1400 ساعت 15:16 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول من تیم ملی است

جوان اول فولاد:همه کار برای خوشحالی مادرم می‌کنم

مدافع جوان فولاد خوزستان با آرزوی اینکه در فصل بعد مدیریت و سرمربی تیم ماندگار شوند، ابراز امیدواری کرد که بتوانند در فصل آینده قدرتمندتر ظاهر شوند.

جوان اول فولاد:همه کار برای خوشحالی مادرم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"سعادت حردانی مدافع راست و جوان تیم فولاد پس از غلبه بر استقلال و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی طی گفت گویی با خبرنگار "ورزش سه" از احساسش پس از قهرمانی و آرزوهایش با فولاد گفت که در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانیم:

 

 

*سعادت سلام، ضمن تبریک به خاطر قهرمانی در جام حذفی، نظرت در ارتباط با بازی شب گذشته مقابل استقلال چیست؟

 
 حردانی: می‌دانستیم بازی سختی را داریم و به همین خاطر در طول هفته تمام تمرکزمان را معطوف قهرمانی در جام حذفی کرده بودیم. می‌خواستیم این برد را به همه هواداران، خانواده‌هایمان و کارگران شرکت فولاد تقدیم کنیم و درعین‌حال جواب زحمت این چند سال را بگیریم که خدارا شکر همین‌طور هم شد و قهرمان شدیم.

 

1632971

 

*در طول بازی فرصت‌های خیلی خوبی را از دست دادید


 حردانی: همین‌طور است، من فکر می‌کنم اگر کمی خوش‌شانس بودیم بازی در نود دقیقه تمام می‌شد، اما به‌هرحال قسمت بود بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. ما هم سعی کردیم ضربات پنالتی را با تمرکز و دقت بالا بزنیم که برنده این بازی باشیم و خوشبختانه همین هم شد و جا دارد این برد را به همه مردم خوزستان تقدیم کنیم.

 

 

*آیا می‌دانید مردم پس از قهرمانی شما به خیابان آمدند و جشن گرفتند؟


حردانی: ما در حال حاضر در اصفهان هستیم، اما همه فیلم‌های شادی مردم اهواز و استان خوزستان را می‌دیدیم که چطور شادی می‌کنند و از این بابت خیلی خوشحالیم که توانستیم دلیلی شویم تا بالاخره بر لبهایشان خنده جاری شود.

 

1632964

 

*درخصوص کار با آقای نکونام صحبت کن و کار کردن با ایشان چطور است؟

 

 حردانی: واقعاً من فوتبالم را مدیون آقا جواد هستم که من را از تیم‌های پایه به بزرگ‌سالان آورد. فکر می‌کنم این فرصت خیلی خوبی بود که یک مربی می‌تواند در اختیار هر بازیکنی قرار دهد و من تا آخر عمرم محبت‌های آقای نکونام را فراموش نمی‌کنم. در این مدت هم سعی کردم هر وقت به من فرصتی داده می‌شود جواب اعتماد ایشان را بدهم که امیدوارم همین‌طور باشد.

 

 

*به‌عنوان یک بازیکن جوان چه اهدافی در فوتبال دنبال می‌کنی؟

 

حردانی: من اهداف بزرگی در فوتبال دارم، اولین هدفم این است که بتوانم در تیم ملی کشورم بازی کنم و این آرزوی من است و برای رسیدن به این هدف مطمئناً تمام تلاش را می‌کنم و معتقدم هر وقت قسمت باشد موقعیتش پیش می‌آید.

 

 

*آینده فولاد را چطور می‌بینی؟

 

 حردانی: ما در فولاد هیچ کمی و کاستی نداشتیم. مدیریت آقای آذری فوق‌العاده و کار با آقای نکونام لذت‌بخش بود و هیئت‌مدیره هم همواره از باشگاه و تیم حمایت کردند. امیدوارم که هم آقای آذری و هم آقای نکونام در فولاد بمانند و ما بتوانیم قدرتمندتر از قبل در لیگ ظاهر شویم و باز باعث شادی و مردم خوزستان شویم.

 

1632972

 

*در آخر آیا صحبت خاصی داری؟

 

حردانی: جا دارد از مادرم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که برای برادر و خواهرهایم هم پدر بود و هم مادر. آرزو می‌کنم تا بتوانم با تلاشی که انجام می‌دهم باعث شادی و خوشحالی او شوم.

دیدگاه‌ها