کد خبر : 1773299 | 18 مرداد 1400 ساعت 19:21 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

امکانات باشد، آسیایی می‌شویم؛

نوازی: کار برخی مربیان قشنگ نیست

مربی پدیده مشهد امیدوار است به تنها تیم حال حاضر این استان توجه بیشتری کنند تا بتواند برای این تیم سهمیه آسیایی بگیرند.

نوازی: کار برخی مربیان قشنگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی درباره شرایط پدیده و جایگاه‌این تیم در لیگ بیستم گفت: خدا را شکر خوب بود و می‌توانستیم از این هم بهتر باشیم ولی مشکلات از اول فصل سر راهمان قرار گرفت و اتفاقاتی  افتاد. مدیریت تیم در نیم‌فصل اول با شخص دیگری بود و بعد خود مسئولین مشهد مثل آقای اصولی، شهردار، استاندار، نماینده مشهد یا حتی خداداد عزیزی که اصالتاً برای مشهد است پا پیش گذاشتند و در انجام کارها کمک کردند. خود آقای رحمتی تمام اعتبارش را گذاشت تا شرمنده هواداران، بازیکنان و مردم خراسان و مشهد که خودمان یک سال در این شهر زندگی کردیم، نشویم.

 

او ادامه داد: شرایط مالی می‌توانست بهتر از این هم باشد ولی باز هم دستشان درد نکند و ما هم در این بین  سعی کردیم به آقای رحمتی کمک کنیم. در طول فصل حدود ۱۲ نفر از بچه‌های ما جدا شدند و بعضی‌ها کرونا گرفتند و در این اواخر خیلی مصدوم و محروم داشتیم که اگر این اتفاقات نمی‌افتاد، می‌توانستیم سهمیه هم بگیریم ولی به هر حال ما باز هم شرمنده مردم نشدیم و طبق بضاعتی که داشتیم، موفق شدیم این نتیایج را کسب کنیم. بچه ها، کادر فنی و مردم راضی بودند و ان‌شاالله که مسئولین خراسان رضوی برای فصل جدید بیشتر به فکر باشند.

 

 مربی پدیده درمورد اینکه مهدی رحمتی در پدیده ماندگار خواهد شد یا خیر عنوان کرد: معلوم نیست که مهدی رحمتی بماند یا خیر. من فکر می‌کنم قرارداد آقای رحمتی سه ساله بود ولی باید از لحاظ البسه و امکانات و مالی همه جوره بالاسر تیم باشی و همه چیز را مدیریت کنی. در لیگ برتر ما این‌گونه است که یک‌سری از مدیران فقط در بازار نقل و انتقالات تصمیم می‌گیرند و قرارداد امضا می‌کنند و کاری به مسائل دیگر ندارند. همه چیز باید روی برنامه و اصول باشد و سرمربی چیزهایی که نیاز دارد را دریافت و بتواند تعادل را برقرار کند.

 

ان‌شاالله بتوانیم از داشته‌های مان استفاده کنیم و در سال جدید مسئولین مشهد که در یک سری اتفاقات همراه ما بودند، باز هم همراهی کنند و از آنها ممنون هستیم.

 

نوازی اضافه کرد: استاندار و شهردار در نیم‌فصل دوم دست به دست هم دادند و به بچه‌ها نیز ۷۰-۶۰ درصد پرداختی داشتند و امیدوارم که در ادامه هم تصمیمات خوبی بگیرند. حیف است که استان به این بزرگی که کلا یک تیم هم در لیگ برتر دارد، بخواهد به آن بی‌توجهی کند. امیدوارم چه ما باشیم چه نباشیم، اتفاقات خوبی بیفتد. مشهد با این عظمت و به خاطر وجود امام رضا علیه‌السلام می‌تواند بهتر از اینها تیم‌داری  و از بازیکنان جدید مشهد استفاده کنند.

 

او در خصوص جدایی احتمالی  بازیکنانی مثل علی نعمتی و امین قاسمی‌نژاد گفت:  به هر حال بازیکنان حق دارد و ما هم نمی‌توانیم بازیکنی را که دلش با تیم نیست، نگه داریم. در نیم‌فصل و آخر فصل پیشنهاداتی برای بازیکنان هست و چقدر قشنگ است که این موضوع را خود باشگاه‌ها و مدیران با یک نامه‌نگاری انجام دهند. اینکه مربیان وسط فصل اعلام و ذهن بازیکن را خراب می‌کنند، اصلاً کار قشنگی نیست. امیدوارم این جور چیزها را درک کنیم و به همدیگر لطمه نزنیم. ما همکار هستیم، متاسفانه یکسری ها از جایگاهشان سوء استفاده می‌کنند. همه بازیکنان دوست دارند پیشرفت کنند و برای همه آنها پیشنهاد و دعوتنامه هست و امیدوارم که اتفاقات خوب بیفتد. اگر قرار است کسی از تیم جدا شود یا باید رضایت ‌نامه داشته باشد یا اینکه باشگاه را برای رفتنش راضی کند و تصمیم گیرنده مدیرعامل باشگاه یعنی آقای وطن‌خواه است. ان‌شالله که با یک مدیریت خوب بتوانند بچه‌ها را حفظ کنند.


نوازی در پایان با تبریک روز خبرنگار افزود: به تمام خبرنگارانی که با ما دوست هستند و نیستند و به تمام رسانه‌ها نیز تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شما که در پشت پشت پرده برای فوتبال زحمت میکشید حقیقت را بنویسید و اینکه بتوانید به فوتبال ایران کمک کنید.

دیدگاه‌ها