کد خبر : 1773307 | 18 مرداد 1400 ساعت 20:03 | 90.4K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش آلوس به هدف بعدی لیونل مسی (عکس)

دنی آلوس، مدافع 38 ساله و برزیلی با انتشار پستی به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

واکنش آلوس به هدف بعدی لیونل مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا در آخرین روز حضور خود در این باشگاه به دنی آلوس، هم تیمی سابق خود بابت کسب عنوان قهرمانی با لباس برزیل در المپییک توکیو تبریک گفته و البته مدعی شد یکی از اهدافش در سال های بعد تبدیل شدن به پرافتخارترین بازیکن تاریخ از حیث کسب جام است.

 

دنی آلوس با کسب عنوان قهرمانی در المپیک حالا موفق به فتح 43 جام معتبر در دوران ورزشی خود شده و از این نظر در دنیای فوتبال بی رقیب است. لیونل مسی با 38 جام پشت سر دنی آلوس قرار داشته و می تواند با انتقال به پاری سن ژرمن و با توجه به تسلط این تیم بر جام های داخلی در یک دهه اخیر، به این رکورد تاریخ دست پیدا کند و حالا دنی آلوس در صفحه رسمی خود واکنش متفاوتی به احتمال رخ دادن این اتفاق داشته است.

 

دنی آلوس در اینستاگرام خود نوشت "بزرگترین بازیکن تاریخ، هر زمان که بخواهی می توانی از من پیشی بگیری . این یک پاس گل دیگر برای تو خواهد بود. بعد از نامزدم، تو بهترین شریک زندگی من هستی. از همه چیزهایی که برای ما رقم زدی متشکرم، بابت تقسیم این لحظات و از اینکه اجازه دادی من بخشی از داستان تو باشم، متشکرم.

 

اینکه در روزهای پشرفت تو کنارت بودم افتخار بزرگی بود و من از سیلوینیو بابت تسهیل این ارتباط متشکرم. دون لئو مسی، تاریخ ساززی را در هر کجا که می خواهی ادامه بده. این دیوانه در تمام لحظات در خدمت تو خواهد بود، به خصوص در لحظاتی که خیلی خوب نیستند."

 

1633029

دیدگاه‌ها