کد خبر : 1773375 | 19 مرداد 1400 ساعت 11:03 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: هیچ موقع این مصدومیت‌ها را نداشتم

هافبک فولاد می‌گوید در لیگ بیستم بیشتر از تمام دوران بازی خود با آسیب دیدگی مواجه شد.

ابراهیمی: هیچ موقع این مصدومیت‌ها را نداشتم

به گزارش ورزش سه، حسین ابراهیمی با اشاره به پیروزی فولاد مقابل استقلال گفت: ما از ابتدای جام حذفی بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. پس از اینکه سپاهان را در ضربات پنالتی شکست دادیم و ضمن احترامی که برای ملوان قائل هستم ،قرعه سبکی به ما خورد. گرچه بازیکنان و مربیان آن تیم همه از دوستان من هستند ولی آنها را راحت در اهواز شکست دادیم و به فینال راه پیدا کردیم.

 

او در مورد دیدار با استقلال در فینال ابراز کرد: خدا را شکر امسال ما جلوی تیم‌های بزرگ مشکلی نداشتیم و امتیاز از دست دادن ما مقابل نساجی، سایپا، پیکان و ... اتفاق افتاد. می‌دانستیم وقتی مقابل تیم‌های بزرگ مثل استقلال و سپاهان بازی داریم، خیال کادر فنی و بچه‌ها راحت است که در دیدار با استقلال حساسیت بالا بود.

 

هافبک فولاد اضافه کرد: هواداران و تیم‌های لیگ برتری بازی را نگاه می‌کردند؛ به نظر من بازی خوب و منسجمی انجام دادیم و نکاتی که کادر فنی گفته بود، به درستی انجام شد. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم؛ ۴ موقعیت بالای ۹۰ درصد داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که آن هم ۵۰-۵۰ است، اما به نظرم ما مزد تلاش و زحمات امسالمان را گرفتیم چون امسال خیلی سختی کشیدیم و در این گرما سخت تلاش کردیم و درگیر سه جام بودیم.

 

ابراهیمی اضافه کرد: اگر بازی‌های آسیایی هر سه روز یکبار برگزار نمی‌شد، ما در لیگ سهمیه می‌گرفتیم؛ ضمنا بعد از آسیا سه بازی پشت سر هم را از دست دادیم و دوباره یک تعطیلی ۱۰ روزه پیش آمد که بچه‌ها توانستند ریکاوری کنند.

 

او اضافه کرد: این قهرمانی را تقدیم به مردم خوب خوزستان می‌کنیم. نبود برق، آب، امکانات و گرمای هوا خیلی مردم خوزستان را اذیت کرده؛ من چندین سال است اینجا زندگی و دقیقاً شرایط را درک می‌کنم. این قهرمانی حق مردم خوزستان بود و ما باید این هدیه را به آنها می‌دادیم تا خوشحال شوند و به همه آنها تبریک می‌گویم.

 

هافبک فولاد خوزستان در مورد مصدومیت‌هایی که در این فصل برای او پیش آمد، ابراز کرد: سه دفعه از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم  و هر بار که آمدم به ترکیب تیم نزدیک شوم، مصدومیت برایم پیش آمد. امسال تجربه جدیدی برای من بود، هیچ موقع چنین مصدومیت‌هایی نداشتم.  در طول ۱۴ سالی که بازی می‌کنم، ۳-۲ بار از ناحیه مچ مصدوم شدم و نهایت سه هفته نتوانستم بازی کنم ولی امسال این قرعه به نام من خورد و کمی کار سخت شد. با توجه به اینکه بازیکن در پست من در تیم زیاد بود، کار من سخت شد ولی خدا را شکر هر موقع بازی کردم، مثمر ثمر بودم و کادرفنی از من رضایت داشتند ولی در کل مصدومیت خیلی اذیتم کرد.

 

ابراهیمی در مورد برنامه‌‌اش برای فصل آینده گفت: صحبت‌هایی از طرف چند تیم داخلی با مدیر برنامه‌هایم شده ولی فعلاً تصمیمی نگرفته‌ام و فعلا می‌خواهم بابت قهرمانی فولاد خوشحالی کنم. عجله‌ای هم نیست و دو، سه هفته می‌خواهم استراحت کنم و در کنار خانواده باشم چون امسال واقعا سخت و فرسایشی بود.

دیدگاه‌ها