کد خبر : 1773397 | 19 مرداد 1400 ساعت 12:49 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی هوگوپوشان در ماه آگوست را اعلام کرد که تکواندوکاران در رده بندی جدید اعلام شده جایگاه خود را حفظ کردند.

جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آگوست را اعلام کرد. بر اساس اعلام قبلی فدراسیون جهانی با توجه به آغاز دوره جدید رنکینگ برای کسب امتیاز و حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، رنکینگ فدراسیون جهانی از اول آگوست ۲۰۲۱ (۱۰ مردادماه ۱۴۰۰) به این شکل محاسبه می‌شود؛ از امتیازات سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۲۵ درصد؛ از امتیازات ۲۰۱۹، ۵۰ درصد؛ از امتیازت ۲۰۱۸، ۷۵ درصد و از امتیازات ۲۰۱۷ و قبل از آن ۱۰۰ درصد کسر خواهد شد.
 

در رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با ۱۸۷/۳۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت؛ حسین لطفی دیگر تکواندوکار ایران در این وزن با ۵۱/۵۰ امتیاز در رده چهل و هفتم قرار دارد. در وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی با ۱۸۵/۱۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند، سروش احمدی با ۱۲۸/۵۵ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و امیرمحمد بخشی نیز با ۹۱/۶۰ امتیاز رده بیست و یکم را به نام خود ثبت کرده است.

 

محمدعلی خسروی در وزن ۸۰- کیلوگرم با ۱۰۸/۲۴ امتیاز در رده سی و ششم قرار دارد و علی اشکوریان نیز با ۱۰۵ امتیاز رده سی و هفتم را به خود اختصاص داده است. سجاد مردانی تکواندوکار وزن ۸۰+ کیلوگرم با ۱۶۳/۸۶ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. سعید رجبی دیگر نماینده این وزن با ۶۶/۸۸ امتیاز رده سی و سوم را در اختیار دارد.

 

اما در گروه زنان مهلا مؤمن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم با ۴۳/۱۳ امتیاز رده شصت و پنجم را به نام خود ثبت کرده است. نگار اسماعیلی با ۴۰ امتیاز رده هفتاد و یکم را به خود اختصاص داد. در وزن ۵۷- کیلوگرم پریسا جوادی با ۴۳/۹۳ امتیاز در رده شصتم جای گرفته است. ناهید کیانی با ۳۳/۶۲ امتیاز در رده هفتاد و یکم قرار گرفت و یلدا ولی‌نژاد با ۱۹/۰۵ امتیاز رده ۱۱۹ را به خود اختصاص داد. در وزن ۶۷- کیلوگرم کیمیا همتی با ۴۸/۴۹ امتیاز رده چهل و هفتم را به نام خود ثبت کرده است؛ ملیکا میرحسینی با ۳۹/۲۰ امتیاز در جایگاه پنجاه و پنجم قرار گرفت. در وزن ۶۷+ کیلوگرم نیز زهرا پوراسماعیل با ۲۸/۵۹ امتیاز در رده شصت و سوم قرار گرفته است. اکرم خدابنده دیگر نماینده این وزن با ۱۹/۰۱ امتیاز در رده هفتاد و هفتم جای دارد.

دیدگاه‌ها