کد خبر : 1773403 | 19 مرداد 1400 ساعت 13:04 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونی: فکر قهرمانی NBA شب‌ها از خواب بیدارم می‌کند

ستاره کهنه‌کار تیم بسکتبال لیکرز گفت:‌ قهرمانی لیگ NBA مسئله‌ای است که شب‌ها به خاطر آن از خواب بیدار می‌شوم و این موضوع به من انگیزه می‌دهد.

آنتونی: فکر قهرمانی NBA شب‌ها از خواب بیدارم می‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز، پیر است، خیلی هم پیر است. 6 بازیکن از 17 بازیکن این تیم از جمله لبران و کارملو آنتونی بالای 35 سال سن دارند و تنها 4 بازیکن در لیکرز، زیر 25 سال هستند. میانگین سنی لیکرز برای فصل جدید لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، 31 سال است.
 

کارملو آنتونی که به تازگی به لیکرز پیوسته در این مورد گفت: از اینکه مردم در مورد سن و سال حرف می‌زنند، لذت می‌برم اما آنها فراموش می‌کنند که بسکتبال در این بین مهم است. شما باید بدانید چطور بسکتبال بازی کنید. استعداد، مهارت و تجربه ماست که اهمیت دارد.

 

آنتونی که در طول دو دهه بازی در NBA هنوز قهرمان لیگ نشده ادامه داد: یک بار لبران - جیمز- پیش من آمد و گفت که الان وقتش است. من تو را می‌خواهم و باید با هم برای قهرمانی در لیگ تلاش کنیم. این احساس در من بیدار شد که او درست می‌گوید و الان بهترین زمان ممکن است.

 

وی تصریح کرد: خیلی‌ها اعتقاد داشتند که که من و لبران باید سال‌ها قبل در کنار هم قرار می‌گرفتیم اما هر کدام از ما در مسیر خودمان و در دو راه کاملا متفاوت بودیم.

آنتونی گفت: من با ذهنیت قهرمانی در لیگ به تیم لیکرز آمدم. همه می‌دانند که من قهرمانی NBA را کم دارم. قهرمانی لیگ، مسئله‌ای است که شب‌ها به خاطر آن از خواب بیدار می‌شوم و به این موضوع من انگیزه می‌دهد.

دیدگاه‌ها