کد خبر : 1773428 | 19 مرداد 1400 ساعت 15:48 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

باید از ایتالیا و اسپانیا درس بگیریم

فلیک: می‌خواهیم آلمان را به قله فوتبال برگردانیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، در کنفرانس خبری خود از انگیزه هایش برای موفقیت در مانشافت گفت.

فلیک: می‌خواهیم آلمان را به قله فوتبال برگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از پایان رقابت های فصل گذشته بود که هانسی فلیک در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند و به همین خاطر خواهان جدایی از بایرن مونیخ است؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و سرمربی آلمانی بعد از دو فصل بسیار خوب با باواریایی ها از این تیم جدا شد و پس از آن هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت.

 

هانس فلیک، سرمربی جدید تیم ملی آلمان، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. او گفت: "هرکسی که در دو سال گذشته بایرن را دنبال کرده است، فوتبال موردنظر من را می داند. اگر با هم به حریف حمله کنید و در حملات سریع باشید، احتمال موفقیت شما زیاد است. ما می خواهیم  تیم‌ملی آلمان نیز همین کار را انجام دهد.

 

 

1633199

 

 

فوتبال آلمان به موفقیت عادت کرده است و ما نیز آرزوی موفقیت داریم. من سال ها در کنار یواخیم لوو بودم. او کار بزرگی انجام داده است. من به او بسیار مدیون هستم زیرا همیشه در کنار من بوده است و  من را تشویق کرد. واقعاً مفتخرم که به عنوان مربی تیم ملی اینجا هستم. من در حالی به اینجا بازگشتم که بسیاری از افراد حاضر در تیم را می‌شناسم. همچنین از اعتماد فدراسیون فوتبال آلمان به خودم نیز بسیار سپاسگزار هستم. پس از موفقیت فوق العاده در بایرن بازگشت به تیم ملی آلمان احساسی عالی است."

 

گوتزه و رویس: "گوتزه در آیندهوون به راه خود بازگشته است. او گل می زند و دوباره برای تیم مهم است. برای من رویس یکی از بهترین بازیکنان در یک سوم نهایی زمین است. او می تواند به تنهایی هر دفاعی را باز کند. او در پست خودش یکی از بهترین ها محسوب می شود."

 

 

1558595

 

 

بازیکنان جوان: "استعدادهای جوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما مهم است که صرف نظر از سن بهترین‌ها برای تیم ملی بازی کنند. با این حال ما به بازیکنان جوان فرصت می‌دهیم که گام بعدی حرفه ای خود را در اینجا بردارند."

 

مولر، هوملس و بواتنگ: "من قبلاً گفتم، می خواهم بهترین بازیکنان را داشته باشم. اگر متس هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر بهترین عملکرد خود را داشته باشند، آنها دوباره بخشی از این تیم هستند."

 

رنکینگ فیفا: "ما در حال حاضر دوازدهم هستیم اما رتبه بندی جدید فیفا در پایان ماه آگوست منتشر می شود. هدف بازگشت به قله فوتبال جهان است. این امر سریع اتفاق نخواهد افتاد اما ما تمام تلاش خود را برای بازگشت به قله جهان انجام خواهیم داد. "

 

 

1633208

 

 

درس گرفتن از ایتالیا و اسپانیا: "اشتیاق آنها در یورو الهام بخش بود. آنها سعی کردند حریف را زود تحت فشار قرار دهند. ما می توانیم از همه درس بگیریم."

دیدگاه‌ها